کد خبر 407087
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

کریس رونالدو در مدت ۶ سال حضورش در رئال مادرید ۶ ضربه پنالتی خراب کرده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته یکی از نکات حاشیه‌ای دیدار شب گذشته رئال مادرید و مالاگا پنالتی بود که دقیقه 65 کریس رونالدو آن را هدرداد و نتوانست به گل تبدیل کند.

مطابق آمار این اتفاق در فصل جاری برای دومین مرتبه(بازی دیشب و لوودوگورتس در لیگ قهرمانان) برای اعجوبه پرتغالی روی داد.

*6 سال حضور با 6 پنالتی هدررفته!

براساس گزارشی جالب و منتشرشده، در تمام سال‌های که رونالدو برای رئال بازی کرده، وی در مجموع موفق نشده 6 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

با توجه به آمار تعداد حضورش با پیراهن رئال، مشخص شده که وی 91 درصد ضربات پنالتی که به وی واگذار شده،‌به گل تبدیل کرده است.

*2 پنالتی خراب شده کریس مقابل مالاگایی‌ها!

آمار عملکرد رونالدو در 6 سال حضورش در نزد رئالی‌ها نشان می دهد به غیر از هدر دادن ضربه پنالتی دیشب، یکی از ضربات پنالتی دیگری که او خراب کرد،‌درسال 2013 مقابل همین مالاگا رخ داد.

در آن موقع گلر تیم حریف ویلی کابالرو بود. در حالیکه دیشب رونالدو اسیر کامانی شد.

رونالدو از 39 گلی که فصل جاری به ثمر رسانده،‌ 9 گل از روی ضربه پنالتی به ثمر رسانده که این خود نشانگر آن است که 23 درصد گل‌های فصل جاری‌اش، با پنالتی بوده است.

*مسی 13 پنالتی خراب کرد


اما از آنجایی که همیشه در زمینه‌های فنی رونالدو با همتای آرژانتینی‌اش در بارسا، یعنی لیونل مسی مقایسه می‌شود، باید اذعان کرد آمار عملکرد ستاره پرتغالی در زدن ضربات پنالتی بهتر از رقیب تکنیکی‌اش بوده است.

زیرا در این بخش آمار ثبت شده بیان می کند که مسی در تمام سال‌های حضورش برای بارسا 61 مرتبه صاحب ضربه پنالتی شده که 13 پنالتی را خراب کرده است.

برهمین اساس آمار پنالتی‌های گل شده مسی 79 درصد است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس