شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا در دیداری بسیار دشوار و نزدیک توانستند برابر حریف قدرتمند خود سه امتیاز فوق العاده ارزشمندی را به دست آورند.

بارسلونای صدرنشین از سد والنسیا گذشت/ خفاش‌ها امید رئال را ناامید کردند
به گزارش مشرق، ازساعت 18:30 امروز به وقت تهران در حساس ترین دیدار این هفته رقابت های لالیگا دو تیم بالانشین بارسلونا و والنسیا در استادیوم نیوکمپ و در حضور نزدیک به 80 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان بارسلونا موفق شد میهمان سختکوش خود را با 2 گل شکست دهد.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی و گلزنان لالیگا

آبی‌و‌اناری‌پوشان که در بازی قبلی خود مقابل سویا تن به تساوی داده بودند در این دیدار سخت با گلهای دقایق 1 لوئیز سوارز و 94 لیونل مسی به پیروزی دست یافتند و با استحکام جایگاه خود در صدر جدول اختلاف امتیازی‌شان را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به پنج امتیاز افزایش دادند. رئال مادرید خیلی امیدوار بود بارسا در این دیدار امتیاز از دست بدهد تا اختلاف را کم کند اما خفاش ها که برای سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند امیدهای مادریدی ها را نا امید کردند.

بارسلونا در ثانیه 30 این بازی با گل لوئیز سوارز خیلی زود از حریفش پیش افتاد. پاس در عمق لیونل مسی در سمت راست محوطه جریمه به سوارز رسید تا این مهاجم آماده با ضربه نوک پای راست خود توپ را به گوشه دروازه دیگو آلوز بفرستد.

بارسلونا به سختی از سد والنسیا گذشت/ خفاش‌ها امید رئال را ناامید کردند
در دقیقه 10 بازی والنسیا در پی فشاری که به میزبان آورد صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی این کلودیو براوو بود که موفق شد ضربه دنیل پارخو را مهار کند و دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در ادامه بازی حملات دامنه‌دار والنسیا تیم میزبان را به دردسر انداخت اما دروازه بارسا به لطف درخشش کلودیو براوو بسته ماند.

بارسلونا به سختی از سد والنسیا گذشت/ خفاش‌ها امید رئال را ناامید کردند

بازی با برتری یک بر صفر بارسلونا رو به اتمام بود که لیونل مسی در دقیقه 4+90 روی یک ضدحمله جشن پیروزی تیمش را کامل کرد.  پاس در عمق نیمار باعث شد تا لیونل مسی تقریبا یک نیمه را با دیگو آلوز تک به تک شود و پس از آن ضربه نخست او با مهار این دروازه بان همراه شد در ریباند و مقابل دروازه خالی آخرین ضربه مسابقه را به توپ زده و اختلاف را به دو گل برساند.

بارسلونا به سختی از سد والنسیا گذشت/ خفاش‌ها امید رئال را ناامید کردند
هفته سی‌و‌دوم لالیگا امشب با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که طی آن از ساعت 20:30 دپورتیوو لاکرونیا از اتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند و از ساعت 22:30 رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف مالاگا می‌رود. همچنین 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) اتلتیک بیلبائو از ختافه پذیرایی می‌کند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا با 78 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید هم به ترتیب با 73 و 66 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس