کد خبر 405266
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سپاهان تیم بزرگی است و رویارویی با این تیم آسان نخواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در خصوص بازی با استقلال خوزستان گفت:در آن بازی بدشانس بودیم.یک موقعیت خوب من از دست دادم و دو تا فرصت خوب هم روی حرکات احمد به دست آمد که متاسفانه تبدیل به گل نشد و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا چند مسابقه است در اواخر بازی دچار مصدومیت می شود گفت:پایم ضرب دیده اما فشار بازی ها اجازه استراحت کافی را نمی دهد و ناچارم برای تیمم بازی کنم.خودتان هم می بینید که هم در دفاع و هم در حمله حضور پیدا می کنم و همین باعث فشار مضاعفی می شود. امیدوارم در بازی های بعد مشکلی نداشته باشم.

مهاجم بوشهری پرسپولیس در مورد بازی با سپاهان هم تصریح کرد:سپاهان به معنای واقعی کلمه یک باشگاه است. تیم خوبی دارند و از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم برخوردارند.بازی سختی داریم و باید با همه وجود تلاش کنیم تا موفق شویم.

وی درباره حضور برانکو و کادر فنی جدید یادآور شد: برانکو نیازی به تعریف من ندارد و امیدوارم با توجه به شناخت او از جو حاکم بر فوتبال ایران ، زودتر از این مشکلات فاصله بگیریم بیش از این هواداران را با نتایج مان اذیت نکنیم.

طارمی در خصوص پیشنهادات خارجی که این روزها خبر آن در رسانه ها مطرح شده گفت:من فصل قبل هم همه چیز را به وکیلم سپردم و الان هم اصلا ذهنم را درگیر این مسائل نمی کنم. اکنون بازیکن پرسپولیس هستم و فقط به موفقیت تیمم فکر می کنم. اگر شرایط مساعد بود به خارج می روم و گرنه بازی در پرسپولیس و برای هواداران عزیز آن افتخار بزرگی است که به آن می بالم.

وی با تشکر از نژاد فلاح اظهار داشت:شرایط متمم قراردادم را مدت‌ها پیگیری می کردم و متاسفانه به نتیجه ای نرسیده بود اما بعد از یک جلسه که با نژاد فلاح داشتم قول داد آن را حل کند و از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند موضوع حل شده.از اینکه پیگیر این موضوع بودند باید از او تشکر کنم.

مهاجم پرسپولیس درمورد رفتنش به برنامه 90 هم گفت:خود عادل  فردوسی‌پور زنگ زد و من هم رفتم.فقط در آن برنامه نام برخی که برایم زحمت کشیده‌اند را فراموش کردم بگویم.دوست عزیزم فاضل قنبرپور که همه جور حمایتی را بدون چشمداشت از من داشته ، همه مربیانم به خصوص عبدالرحیم خرمزی و حمید استیلی که در کنار دیگر مربیان برایم زحمت کشیده اند و البته رضا نوروزی که از روز اول در پرسپولیس حامی من بوده و امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد.از آنها واقعا متشکرم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس