کد خبر 404346
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

دارنده نشان برنز وزن 91 کیلوگرم رقابت‎های قهرمانی آسیا در سال 2011 پس از اینکه در میوه‎فروشی موفق نبود، بار دیگر به بوکس برگشته و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است.

به گزارش مشرق، محمد نوری‎پور درباره آخرین وضعیتش گفت: بعد از حدود دو سال به رینگ برگشتم و سال گذشته در رقابت‎های قهرمانی کشور نایب‎قهرمان شدم و از آن زمان به بعد همواره به اردوی تیم ملی دعوت می‎شوم.

وی ادامه داد: در رقابت‎های بین‎المللی که با حضور چند کشور خارجی چند ماه پیش در شهرستان خوی برگزار شد نیز در وزن 91 کیلوگرم قهرمان شدم و در شرایط خوبی قرار دارم.

نوری‎پور با یادآوری اینکه در میوه‎فروشی به جایی نرسیدم و الان بیکار هستم، تصریح کرد: اگر شغلی داشته باشم که به کارم لطمه بزند بازهم بوکس را کنار می‎گذارم و سال گذشته چون بیکار بودم به بوکس برگشتم.

این بوکسور لرستانی تأکید کرد: با وجود این شرایط دوست ندارم فقط یک حریف تمرینی باشم و تمام تلاشم را به کار می‎گیرم تا وقتی بوکس کار می‎کنم به اهدافم که حضور در رقابت‎های آسیایی و المپیک است، برسم.

وی یادآور شد: رقابت‎های قهرمانی آسیا در تابستان به میزبانی کشور تایلند برگزار می‎شود و اواخر ماه جاری رقابت‎های انتخابی تیم ملی برگزار و نفر برتر هر وزن در آن رقابت‎ها شرکت می‎کند.

نوری‎پور با اشاره به اینکه فدراسیون حقوقی بابت حضور در اردو نمی‎دهد، خاطرنشان کرد: فدراسیون بودجه کافی ندارد و با هزینه خودمان به اردوها می‎رویم. البته آقای استکی مربی تیم ملی در این زمینه به بچه‎ها کمک می‎کند و جا دارد از وی تشکر کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس