کد خبر 406464
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

مهدی طلوتی نماینده تیم ملی بوکس ایران در المپیک لندن به دلیل جراحی روی کشاله پای چپ شانس حضور در انتخابی تیم ملی را از دست داد.

به گزارش مشرق، طبق تصمیمات مسئولان فدراسیون بوکس، روز 10 اردیبهشت‌ماه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس در تهران برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. مهدی طلوتی نماینده بوکس ایران در المپیک لندن که به دلیل انتقاد از مسئولان فدراسیون نزدیک به دو سال در اردوهای تیم ملی حضور نداشت، سرانجام در این مرحله به اردو دعوت شد، اما با توجه به مصدومیتی که وی داشت به دلیل جراحی روی کشاله پا شانس حضور در این انتخابی ها را از دست داد.

مهدی طلوتی در مورد جراحی که روی پای وی انجام شده است، گفت: متاسفانه با مصدومیتی که از ناحیه کشاله ران پای چپ داشتم به توصیه پزشکان ناچار شدم تحت عمل جراحی قرار بگیرم و به همین دلیل نزدیک یک ماه ناچارم استراحت کنم. البته پس از سه ماه می‌توانم ورزش حرفه‌‌ای را دوباره آغاز کنم.

وی در مورد اینکه با شرایط فعلی قادر به حضور در انتخابی تیم‌ ملی نخواهد بود، گفت: متاسفم از اینکه بعد از دو سال به اردوی تیم ملی دعوت شدم و این فرصت را به دلیل مصدومیتی که دارم از دست دادم. از مسئولان فدراسیون نیز تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کردند. امیدوارم که بتوانم بعد از پایان مصدومیتم دوباره شانس حضور در اردوها را داشته باشم. از مسئولان شهرداری بابلسر نیز تشکر می‌کنم که در این شرایط فعلی بنده را حمایت کرده‌‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس