در روزی که نماینده کره مقابل بریزبین رور استرالیا به پیروزی رسید، اوراوا رد دایموندز برابر نماینده چین متوقف شد.

به گزارش مشرق، دور چهارم از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال لوکوموتیو تاشکند ازبکستان با نتیجه 5 بر صفر مقابل تیم السد قطر به برتری رسید.

در این بازی مارات بیکمائف در دقایق 7 و 14، سانیار شاخمدوف در دقیقه 54، دامیر کوژاسویچ در دقیقه 79 و روسلان کوریان در دقیقه 90 گل‌های نماینده ازبکستان را به ثمر رساندند تا این تیم چهار امتیازی شود و جای فولاد خوزستان را در رده سوم جدول گروه C بگیرد.

به این ترتیب فولاد که در این گروه سه بازی انجام داده و امشب میهمان الهلال عربستان است به قعر جدول سقوط کرد.

در این گروه تیم‌های السد قطر با هفت و الهلال عربستان با 4 امتیاز اول و دوم هستند.

در ادامه هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (چهارشنبه) دو دیدار از گروه G برگزار شد. در یکی از این دیدارها سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی که در دیداری خانگی پذیرای بریزبین رور استرالیا بود موفق شود به پیروزی 3 بر یک برسد. برای سوون سامسونگ در این بازی چانگ‌هون کئون (51)، جونگ جین‌سئو (59) و کی‌هون یئوم (65) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان در دقیقه 76 توسط لوک دی‌فری باز شد.

در دیگر دیدار این گروه اوراوا رد دایموندز ژاپن در خانه خود مقابل بجینگ گوان چین با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. بجینگ در این دیدار با گل دقیقه 33 دابائو یو از میزبانش پیش افتاد و در ادامه نماینده ژاپن در دقیقه 74 توسط تومواکی ماکینو به گل تساوی رسید. در این دیدار همچنین ژنگ لانگ از بجینگ در دقیقه 88 از زمین بازی اخراج شد.

در حال حاضر بجینگ گوان چین با 10 امتیاز صدرنشین گروه G لیگ قهرمانان آسیاست و تا حدود زیادی صعودش قطعی شده است، سوون سامسونگ با هفت امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم‌های بریزبین رور و اوراوا رد دایموندز هم به ترتیب با هفت و یک امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس