کد خبر 396159
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر صفر است و حمید درخشان باید از روان‌شناسان خبره برای رفع این مشکل کمک بگیرد.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس در بازی دیروز اصلاً خوب نبود و از نظر من این تیم کاملاً بی‌برنامه بازی کرد اما شرایط این تیم در آسیا کاملاً با نوع بازی پرسپولیس  در لیگ برتر فرق می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نحوه بازی پرسپولیس در لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد، تصریح کرد: شاید انگیزه بازیکنان برای ترانسفر شدن باشد و شاید هم چون بازی‌های آسیایی حکم دیدارهای ملی را دارد بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بیشتری در این بازی‌ها به میدان می‌روند اما چیزی که هست این که باید بگویم پرسپولیس دیروز گل بدی خورد.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در صحنه گل دیدم که بابک حاتمی قصد لایی زدن به بازیکن تراکتورسازی را داشت اما اشتباه کرد و از آن جالب‌تر برای من حرکت سوشا مکانی بود که چرا برای گرفتن این توپ با پا به سمت بازیکن تراکتورسازی رفت چرا که باید در آن صحنه روی زمین می‌خوابید و به سمت زوایه موافق می‌رفت اما او با پا برای دریافت این توپ اقدام کرد که شاید حتی آن صحنه باعث گرفتن پنالتی برای تراکتورسازی می‌شد.

وی افزود: به نظر من تراکتورسازی هم در این بازی بی‌برنامه بود و شاید آنها هم مثل پرسپولیس به دلیل خستگی ناشی از لیگ قهرمانان آسیا اینطور بازی کردند و شاید هم بازیکنان از ترس مصدوم شدن آن عملکرد همیشگی را نداشتند و می‌خواهند خودشان را در شرایط آمادگی حفظ کنند.

نکیسا در مورد اینکه حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس  برای رفع بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم در لیگ برتر باید چکار کند، افزود: درخشان از افرادی است که تحصیلاتش در کارشناسی ارشد مدیریت ورزش است و به نظرم او باید با اساتید دانشگاهی خود و یا روانشناسان کار بلد در ارتباط باشد و از آنها کمک بگیرد تا این مشکل برطرف شود چرا که این طور به نظر می‌رسد که انگیزه بازیکنان در لیگ برتر صفر است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس