کد خبر 39467
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

مدير تامين برنامه شبکه 4 سيما از پخش سريال هاي روز دنيا در شبکه 4 سيما خبر داد و گفت: چندين سريال جديد خارجي خريداري و در حال آماده سازي براي پخش است.

به گزارش مشرق، به گفته علي رحيمي  در گفت و گو با روابط عمومي اين شبکه،  کار ساز، کارآگاه لينلي و سري دوم وايت چپل، سه سريال جديد پليسي است که در حال دوبله و آماده سازي است که به زودي از آنتن اين شبکه پخش خواهد شد.
رحيمي هم چنين از پخش سري چهارم سريال دوران کهن خبر داد و گفت:سري چهارم دوران کهن خريداري و ترجمه شده و در حال آماده سازي است و تا يک ماه ديگر به روي آنتن شبکه 4 سيما خواهد رفت.سريال پرطرفدار " دوران کهن " محصول 2010 انگلستان به کارگرداني " آدرين هاجز" و " تيم هينز" است اين مجموعه داستاني ماجراي پنج دانشمندرا به تصوير مي کشد که در مورد ظهور موجودات ما قبل تاريخ در سراسر انگلستان تحقيق مي کنند .
رحيمي افزود پخش قسمت هاي قبلي اين سريال مورد اقبال عمومي قرار گرفت و تحولي در انتخاب سريال و پخش از شبکه 4بود.
مديرتامين برنامه شبکه 4 در ادامه از پخش مستند زيبا و جذاب " چگونه زمين ما را ساخت؟" خبر داد و گفت: اين مستند در 5 قسمت 60 دقيقه اي به 5 عنصر خاک، آب ، آتش،باد و اعماق زمين مي پردازد.به گفته وي مستند «چگونه زمين ما را ساخت» نگاه دوست داران مجموعه هاي مستند را به خود جلب خواهد کرد. اين مجموعه به جنبه هاي مختلف قدرت ها و چگونگي تأثيرات مهم آنها بر تاريخ انسان را به نمايش در مي آورد و براي اولين بار به بينندگان نشان مي دهد که چگونه زمين شناسي، جغرافياي طبيعي و آب و هوا تأثير شگرفي بر تاريخ بشر گذاشته است. ايران نيز يکي از مکان هاي منتخب براي ساخت چندين صحنه از اين فيلم بوده. در يکي از اين صحنه ها قنات هاي زيباي ايران و چگونگي طراحي آنها به طرز جالبي به تصوير کشيده شده است.
مستند يک اقيانوس با 20 هزار جزيره، کشتي هاي استثنايي، چگونه باغبان باشيم، سياره تشنه است، آب و هوا وآن چه تا به حال نديده ايد از ديگر مستندهاي جديدي است که در بهار امسال از شبکه 4 سيما پخش خواهد شد.
مدير تامين برنامه شبکه 4 در پايان افزود به دنبال کسوف و زندگي از ديگر برنامه هاي جديد اين گروه است که پنجشنبه بعد از خبر 23 پخش آن آغاز مي شود.
او در پايان به برنامه يک شب فيروزه اي اشاره کرد و گفت:"يک شب فيروزه اي" با تغييراتي در چارچوب برنامه و تغييردکور و تيتراژ هفته آينده پخش مي شود.
رحيمي درباره يک شب فيروزه اي گفت: اين برنامه به بررسي برنامه پخش شده و در حال پخش شبکه 4 سيما و تجزيه و تحليل نظرات بينندگان مي پردازد و در سري گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس