کد خبر 393647
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر مساجدی بتواند در ژاپن عملکرد خوبی داشته باشد به نوعی تبلیغ مثبت ورزش ایران هم می‌شود.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست درمورد اظهار احمد مساجدی، مربی تیم ملی والیبال ژاپن اظهار داشت: مگر مساجدی مربی تیم ملی ژاپن شده است؟ مگر در حال حاضر بازیکنان ژاپنی در لیگ برتر مشغول به فعالیت نیستند؟ به هر حال این موضوع باید برای ما تایید شود، اما اگر واقعاً اینگونه باشد باید بگویم اینکه یک ایرانی با تیم ژاپن کار می‌کند برای ما یک افتخار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است انتظاری غیر از این هم نمی‌رود. مربیان و بازیکنان ایرانی باید همگام با والیبال ایران رشد کنند و به کشورهای مختلف بروند. انصافاً اطلاع ندارم که مساجدی رسماً مربی تیم ملی ژاپن شده است یا نه، اما اگر شده باشد برای ما باعث خوشحالی است.

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه امیدوارم مساجدی عرق به کشورش را فراموش نکند، افزود: در دنیای حرفه‌ای این موضوعات حل شده است؛ اینکه مساجدی به ژاپنی‌ها تعهد داشته باشد اصلاً برای ما عجیب نیست. خصلت ایرانی‌ها این است که همیشه با تمام توان کار می‌کنند و اگر مساجدی هم این کار را بکند به نوعی تبلیغ مثبت ورزش ایران هم هست.

افشاردوست با آرزوی موفقیت برای احمد مساجدی، خاطرنشان کرد: اینکه از حالا وی بخواهد کری‌ بخواند کمی زود است. در آینده نتایج تیم‌ها مشخص می‌شود. مساجدی اطلاعات خوبی از والیبال ایران دارد و می‌تواند کمک زیادی به ژاپنی‌ها بکند. قطعاً ایران کشور اول و آخر مساجدی است، اما فعلاً به ژاپنی‌ها تعهد دارد.

وی گفت: برای مثال من هم‌اکنون دبیر فدراسیون هستم و قرار نیست اگر روزی دبیر نبودم تمام تشکیلات فدراسیون را زیر سوال ببرم. احمد مربی ایران بوده و برای ما قابل احترام است و نکاتی که از فدراسیون ایران و ولاسکو یاد گرفته بسیار به وی کمک می‌کند و حتی ممکن است تغییراتی را هم در والیبال ژاپن ایجاد کند، اما بخشی از صحبت‌هایش درمورد امکانات را قبول ندارم، چراکه همین الان در چند استان امکان برگزاری اردوهای آماده‌سازی را داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس