دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به نتایج خوب تیم بانوان بزرگسالان، گفت: تیمی که نتیجه قابل قبولی گرفته عاقلانه نیست که بخواهیم کادرش را تغییر دهیم، شاید آن را تقویت کنیم.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درباره عدم حضور نایب‌رئیس بانوان در فدراسیون گفت: من به صورت غیررسمی شنیده‌‌ام که او قهر کرده است. به من چیزی نگفته البته در حیطه وظایف او نیست که مرا در جریان بگذارد بلکه باید به داورزنی بگوید که این کار را نکرده است. من در خبرگزاری شما خواندم که نژادنایبی گفته قهر نکرده و امتحان دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نژادنایبی گفته وقتی من هیچ مصرفی ندارم چرا باید به فدراسیون بیایم، اظهار داشت: کمیته‌ها در جایگاه خودشان وظایف‌شان را انجام می‌دهند. کمیته بانوان هم به همین صورت است. ما حتی به آنها گفتیم کارهای مربوط به لیگ را هم مستقل انجام دهند. خودشان دوست دارند زیر نظر سازمان لیگ باشند. حالا نمی‌دانم او چرا این حرف‌ها را زده است. دلیل قهر کردنش را نمی‌دانیم اما دو هفته است که به فدراسیون نیامده است.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که شنیده شده فدراسیون به دنبال نایب‌رئیس جدید است، عنوان کرد: من دبیر کل فدراسیون هستم و مسئول انتصاب نیستم. اصلا نمی‌دانم داورزنی در این باره تصمیمی دارد یا خیر اما سوال من این است که اگر من امروز از فدراسیون قهر کردم باید 30 نفر ناز من را بکشند که برگردم؟

وی در مورد گفته‌های سیما صدیقی که می‌گوید احتمالا نمی‌تواند با تیم ملی همکاری کند، یادآور شد: ما اصلا با خانم صدیقی صحبت نکردیم، هروقت با او صحبت کردیم، بیاید بگوید همکاری نمی‌کنم.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد همکاری عباس برقی با تیم بانوان سال آینده هم ادامه خواهد داشت، گفت: سال 93 با کادری که بود رتبه‌ای در آسیا کسب شد که همه راضی بودند. حتی بانوان هم از این کادر راضی بودند. حتی شانس اینکه عناوین پنجم یا ششم را داشته باشیم وجود داشت. بازی‌های مختلف مقابل چین، قزاقستان و چین تایپه پیشرفت خوب بانوان را نشان می‌دهد. هیچ آدم عاقلی با این نتایج به کادر دست نمی‌زند. شاید بخواهیم آن را تقویت کنیم اما وقتی کار درست انجام شده و نحوه بازی تیم تغییر کرده باید از راه راست برگردیم؟ مشاور فنی تیم بانوان عباس برقی است سایر نفرات را هم بعد از پایان لیگ برتر اعلام می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس