کد خبر 387586
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در پرسپولیس با آبرویم بازی شد و از نظر روحی و روانی به ما خیلی ضربه زدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتیجه نگرفت به یکباره متحول شد و اکنون آرام آرام خود را به عنوان یک مدعی در لیگ مطرح کرده است. صحبت‌های دهنوی در این مورد و البته درمورد شرایط پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

شرایط ذوب آهن چطور است؟

خدا را شکر بعد از ناکامی‌هایی که در ابتدای فصل داشتیم اکنون به مرز ایده‌آل رسیده‌ایم. در همان روزهای اول هم گفته‌ایم که با توجه به تغییر کادر فنی و تغییرات زیاد بازیکنان در ذوب آهن ما به زمان نیاز داریم و مردم باید صبور باشند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و با همت مربی و تلاش و پشتکار بازیکنان و حمایت مدیریت ذوب آهن اکنون آرام آرام به جایگاه اصلی‌اش بازمی‌گردد. ما یک تیم همدل هستیم و همگی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

فکر می‌کنید چه رتبه‌ای در لیگ به دست بیاورید؟

بازی‌های ما از این هفته سخت‌تر از گذشته می‌شود. اگرچه سه هفته پیاپی در اصفهان بازی داریم اما بازی‌هایمان خیلی سخت و دشوار است. با استقلال اهوازی مسابقه داریم که می‌خواهد از انتهای جدول جدا شود. سپس با سپاهان یک دربی را در اصفهان خواهیم داشت و بعد از آن هم با سایپا بازی داریم. اگر بتوانیم از این سه بازی امتیازات لازم را بگیریم می‌توانیم خودمان را به جمع مدعیان برسانیم. فکر می‌کنم در پایان فصل هم یکی از چهار تیم اول جدول باشیم. البته کارمان خیلی سخت است.

نظرت در مورد وضعیت بد پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس شرایط سختی را دارد. بازیکنانش مصدوم و محروم می‌شوند و به قول یکی از بازیکنانش این تیم استرس زیادی دارد تا امتیاز بگیرد. همین استرس بر روی کیفیت تیم تأثیر منفی می‌گذارد. امیدوارم مشکلات این تیم حل شود تا پرسپولیس در آسیا بتواند بازی‌های خوبی انجام دهد و موفق شود.

اما هواداران از رتبه دهم ناراضی‌اند.

بله، تغییرات زیادی در پرسپولیس ایجاد شد. اگر همان تیم علی دایی و بازیکنانش حفظ می‌شدند اکنون پرسپولیس در لیگ برتر مدعی قهرمانی بود. در فصل گذشته با وجود آنکه پول زیادی در باشگاه نبود اما در لیگ برتر دوم شدیم و سهمیه آسیایی کسب کردیم. حفظ آن تیم می‌توانست شرایط پرسپولیس را بهتر کند. امیدوارم پرسپولیس اکنون نتیجه بگیرد زیرا ناکامی پرسپولیس در آسیا به ضرر فوتبال ایران است و هوادارانش را هم از دست می‌دهد. من از پرسپولیس دلخورم اما برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در این تیم با آبرویم بازی شد و از نظر روحی و روانی به ما خیلی ضربه زدند. روزهای زجرآوری را در این تیم گذراندم اما امیدوارم که پرسپولیس موفق شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حمید083 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    این چه طرز خبر نوشتنه...؟نمیشد حتی یک بار اسم این بازیکن رو بنویسی.شاید همه اسمشو بدونن ولی اینجوری خیلی ناشیانه کار کردین.
  • مجتبی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    در حد و اندازه ای نیستی که در مورد تیم پرسپولیس نظر میدی مگه تو پرسپولیس چیکار کردی ؟؟؟؟؟ یک پاس گل دادی یا یک گل زدی ؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    یکی از مشکلات پرسپولیس سال قبل همین آقا بود
  • محمد ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    ميلياردي پول ميگيرين 6 ماهم مسدومين اخرشم چرت و پرت ميگين برين خودتونو اصلاح کنين
  • محمد ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    نمیدونی نگو.با این که یه دفاع بود و دایی گفته بود خیلی جلو نیاد 3 گل زد و 9 پاس گل دد.یککی از بهترینا پرسپولیس بود
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    مشکل امثال شما بازیکنا هستید.
  • محمد ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    لنگی 4444 تایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس