کد خبر 387868
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیدار مقابل نفت با اخراج یک بازیکن از تیم ما، خلع سلاح شدیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست 3 بر یک سایپا مقابل نفت تهران اظهار داشت: در نیمه اول تا قبل از اخراج بازی شرایط خوبی داشت اما بعد از آن شیرازه تیم ما به هم ریخت. در آغاز بازی داور مسابقه ما را با اخراجی که انجام داد خلع سلاح کرد. ما و نفت از تیم‌های خوب لیگ هستیم اما چرا هر داوری را که می‌خواهند آزمایش کنند برای بازی‌های ما می‌گذارند. چه می‌شود برای ما هم داور خوب بگذارند. متاسفانه بازی روندی نداشت و حتی در زمین‌های خاکی قدیم هم شاهد اینگونه بازی نبودیم.

وی ادامه داد: خطایی که اعلام شد درست بود اما اعتراض ما به اخراج بازیکنان‌مان است. این موضوع برنامه‌های ما را به هم ریخت. بعد از آن هر تیمی اعتراض می‌کرد به نفع آن سوت می‌زد. در دیدار با استقلال فغانی به نفع ما پنالتی نگرفت اما اعتراضی نکردیم چون بازی را به خوبی مدیریت کرد. مطمئنم فردا هم اگر با پرسپولیس بازی کنیم محسن ترکی را می‌گذارند. نمی‌دانم چرا فقط وقتی به استقلال و پرسپولیس می‌رسیم فکر می‌کنند تیم‌هایی مانند سایپا هم در فوتبال هستند. به مردم و رسانه‌ها می‌گویم آنقدر دنبال این دو تیم ندوید. یک مقدار هم به تیم‌هایی مانند سایپا توجه داشته باشید.

سرمربی سایپا عنوان کرد: وقتی به داور می‌گویم چرا پنالتی گرفتی می‌گوید نظر کمک‌داور بود و برعکس وقتی به کمک‌داور می‌گویم او اعلام می‌کند داور خودش پنالتی را اعلام کرده است. متاسفانه نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. اگر این بازی از سوی داور خوب مدیریت می‌شد یکی از بهترین مسابقات لیگ را می‌دیدیم اما الان بدترین بازی لیگ را انجام دادیم. تماما شلوغ‌کاری از سوی هر دو طرف بود. آن داور نتوانست بازی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: با وجود این مشکلات در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که یکی از آنها وارد دروازه شد و دیگری به تیرک خورد. نمی‌دانم چرا برای ما چهار روز یکبار بازی می‌گذارند اما سایر تیم‌ها استراحت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این بازی به خاطر حضور در نفت در باشگاه‌های آسیا زودتر برگزار شد گفت: وقتی سازمان لیگ مجبور به برگزار کردن مسابقات می‌شود فقط در مورد ما این اتفاق می‌افتد.

جلالی در مورد درگیری بین نیمکت دو تیم توضیح خاصی نداد و این موضوع را بی‌اهمیت عنوان کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس