کد خبر 385884
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

فدراسیون فوتبال ایران حق دادرسی برای پرونده علا عبدالزهرا در کمیته استیناف را به حساب AFC واریز کرد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه تیم ملی عراق در دیدار با تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا از یک بازیکن دوپینگی به نام علا عبدالزهرا استفاده کرد، فدراسیون فوتبال ایران ابتدا با پرداخت 500 دلار این پرونده را طریق کمیته انظباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی کرد که پاسخ کمیته انضباطی AFC به اعتراض ایران منفی بود تا کار به کمیته استیناف کشیده شود.

مسئولان فدراسیون که همچنان به تخلف عراقی‌ها اصرار داشتند با وجود تمام شدن مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها کار را به کمیته استیناف AFC کشاندند تا همچنان پرونده حضور بازیکن دوپینگی و محروم در ترکیب تیم ملی عراق باز باشد.

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پنجشنبه گذشته این پرونده را پذیرفت و مقرر شد تا ایران ضمن پرداخت حق اعاده دادرسی، لایحه‌های دفاعی خود را نیز برای این کمیته ارسال کند.

در نهایت اینکه مسئولان فدراسیون ایران طی روزهای اخیر 1000 دلار حق دادرسی را پرداخت کرده‌اند و قرار است طی روزهای آینده لایحه‌های دفاعی خود را نیز ارسال کنند تا تکلیف پرونده حضور بازیکن دوپینگی در ترکیب تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا مقابل ایران مشخص شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبد ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    حالا می خوان چی را ثابت کنن ، ایران که حذف شد ، استرالیا هم که قهرمان شد پس چرا پول بی زبون را می ریزید تو حلق اعرابی که در این کمیته و فدراسیون آسیا قرار دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس