کد خبر 384260
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهان پیگیری جدی پرونده بازیکن دوپینگی عراق شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز (سه‌شنبه) نشست مشترک علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش برگزار شد و در این نشست سرمربی تیم ملی گزارشی کامل از وضعیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا به کفاشیان ارائه داد.

در ادامه جلسه کی روش درباره برنامه های خود و اقدامات مد نظرش و همچنین شرایط و امکانات مورد نیاز تیم ملی برای آماده‌سازی هر چه بهتر برای مسابقات جام جهانی 2018 با رئیس فدراسیون صحبت کرد و مقرر شد برنامه‌ها و خواسته‌های وی برای این مسابقات جهت بررسی به کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ارائه شود، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی از فدراسیون خواست تا همان‌گونه که تاکنون توسط مسئولان فدراسیون عنوان شده، موضوع داوری دیدار ایران و عراق و به خصوص پرونده بازیکن دوپینگی عراق با جدیت پیگیری شود.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    حتما باید هر دو موضوع پیگیری بشه کیروش عشق است
  • دکتر ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    این همکاران کیروش اگر به جای خوندن تمام روزنامه های ایران برای کیروش که جز حاشیه در اونها نیست و عصبانی کردن ایشون کمی به فکر تعهدات کاری خودشون باشن و به بار فنی خودشون و تیم بپردازن الآن این همه درگیری نمی داشتیم
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ديشب نبي دبير فدارسيون گفت هيچ مسئول رسانه اي اخباررو به كيروش نداده تو مسير ورزشگاه يك نفر از خبرنگارها اين كارو انجام داده بوده .توضيح دادكه از بعد از كنفرانس قبل از شروع بازي تا يك روز بعد بازي گزارش رسانه اي به كيروش داده نميشود.
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    کیروش بیخود کردند خواهان پیگیری پرونده ی الزهرا شدند. چرا؟ 1- از لحاظ اخلاقی ما باید قبل از بازی، بازیکن دوپینگی رو به فدراسیون جهانی معرفی می کردیم تا اجازه ی ورود او به زمین را ندهند. نه اینکه بگذاریم بازی تموم بشه و بعد از اینکه باختیم، حالا این موضوع رو ابزاری برای فرار از شکست قرار دهیم. 2- اگر ایران را با عراق مقایسه کنیم، ما باید با تیم ذخیره مان حداقل با اختلاف دو گل عراق را می بردیم. 3- برگزاری مسابقات برای ایجاد دوستی بین کشورهاست. متاسفانه این قبیل اقدامات باعث دوری ملت ها از هم می شود و با سابقه ای که دو کشور ایران و عراق داشتند و دوستی حال و حاضر دو ملت و دو دولت و در کمین نشستن دشمنان برای ایجاد تنش در روابط دو کشور، باید در این قبیل موضوعات بسیار با دقت عمل شود. 4- آقای کیروش فقط به فکر خودش و جیب خودش و موفقیت خودش است و اینکه در این میان چه اتفاقی می افتد برایش هیج اهمیتی ندارد. بدیهی است ما نباید بازیچه ی اهداف و نظرات ایشان شویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس