کد خبر 385841
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در جام جهانی کشتی فرنگی تنها در وزن ۸۵ کیلوگرم روی تشک می‌روم.

به گزارش مشرق، حبیب الله اخلاقی در خصوص حضورش در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: پس از تمرینات بسیار خوب در اردوها آماده حضور در جام جهانی کشتی فرنگی هستم.

وی در خصوص اینکه قرار است در چه وزنی در جام جهانی روی تشک برود، عنوان کرد: اگر کادرفنی بخواهد آماده حضور در وزن 85 کیلوگرم هستم و با جان و دل نیز در این وزن کشتی می‌گیرم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: در وزن 80 کیلوگرم نمی‌توانم کشتی بگیرم و با توجه به اینکه سال ماقبل از المپیک است و باید آماده حضور در رقابت‌های انتخابی شوم نمی‌توانم به یک وزن پایین‌تر بیایم. 18 ماه تا آغاز المپیک 2016 برزیل باقیمانده و باید در این مدت رقبای وزن 85 کیلوگرم خودم را به خوبی بشناسم و با آنها رقابت کنم.

اخلاقی گفت: وزن کم کردن در این شرایط سخت است، البته من حاضرم برای موفقیت ایران هر کاری انجام دهم اما بیشتر به دنبال محک خوردن در وزن 85 کیلوگرم هستم و از موفقیت در این وزن اطمینان دارم.

وی ادامه داد: کارمان در جام جهانی کشتی فرنگی با وجود میزبانی بسیار سخت است و حضور روس‌ها و آذری‌ها با تمام قوا در این مسابقات می‌تواند کارمان را سخت‌تر کند.

جام جهانی کشتی فرنگی 30 بهمن و اول اسفند ماه سال جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قبل از ورود کشتی گیران و مربیان به مسابقات باید قانون دستمزد و پاداش مشخص شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس