کد خبر 385817
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وقتی فدراسیون فوتبال متوجه رفتارهای کی‌روش شد، باید کاری می‌کرد تا مربیان داخلی به او نزدیک شوند.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که استقلال با آن دست به گریبان بود از جمله نبود بازیکنان ملی‌پوش و مصدومان در تمرینات، پیروزی مقابل سپاهان شیرین و دلچسب بود. این 3 امتیاز با وجود گرفتاری‌هایی که استقلال داشت، شروع امیدوار کننده‌ای برای ادامه بازی‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: پیش از این گفته بودم که استقلال با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور ندارد، راحت‌تر می‌تواند نتایج دلخواهش را کسب کند. تنها سپاهان مانند استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیست که خوشبختانه موفق به شکست این تیم شدیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص درگیری لفظی میان امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: وقتی فدراسیون فوتبال متوجه رفتارهای کی‌روش شد، باید کاری می‌کرد تا مربیان داخلی به او نزدیک شوند. هر چند کی‌روش بارها از این موضوع فرار و به مربیان و لیگ ما بی‌احترامی کرده است. در مجموع بحث فنی در مورد کی‌روش ندارم اما او از نظر اخلاقی و برخوردهایش فرد ضعیفی است.

پورحیدری درباره مناظره برنامه نود گفت: این برنامه در جام جهانی هم پخش شد و مردم دیگر می‌دانند که چه خبر است. نزدیک به 50 سال است که در فوتبال حضور دارم و تاکنون این مسائل را ندیده بودم. امیدوارم این خط و خطوط‌ها در نتیجه به سود منافع فوتبال ایران باشد.

وی تصریح کرد: من نه تصمیم‌گیرنده هستم و نه صحبتی درباره بحث فنی کی‌روش دارم اما موضوعی که در آن مدعی هستم بحث شخصیت و اخلاق کی‌روش است که بارها به مربیان داخلی توهین کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس