کد خبر 384076
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: می‌خواهیم برای باشگاه‌ها شرطی بگذاریم تا برای صدور مجوز حرفه‌ای، آنها در بخش بانوان هم تیم‌داری کنند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در جلسه نواب رئیس بانوان اظهار داشت: عمده‌ترین بحث در بخش بانوان نگاه عمومی و رهبری است که ایشان کاملا صریح سیاست کلانی را ترسیم کردند. در ورزش بانوان ممکن است حساسیت‌هایی وجود داشته باشد اما ایشان تاکید کردند در کنار رعایت شئونات، ورزش باید باشد. ایشان حتی گفتند ما باید روی سکوی قهرمانی حرفمان را بزنیم.

تاج با اشاره به اینکه فوتبال بانوان در کشور جا افتاده اظهار داشت: برعکس خیلی‌ها می‌گویم بانوان حاشیه‌ای هم نداشتند. ما 5 هزار و 600 مسابقه برگزار کردیم حالا ممکن است در این بین یک اتفاقی بیفتد اما این اتفاق زیبنده پررنگ‌کردن نیست.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه مقداری از بودجه در اختیار بانوان قرار می‌گیرد عنوان کرد: پیش از این صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها ملزم به این بود که آنها 4 تیم پایه داشته باشند اما الان در کنار ویژگی‌های دیگر به 2 تیم کاهش پیدا کرده است. ما به دنبال این هستیم تا باشگاه‌ها در بانوان هم تیم داشته باشند و این را جزو شروط مجوز حرفه‌ای می‌گذاریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کفاشیان زحمت کشیده و کی‌روش را آورده درخواست کرد که در بانوان هم این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

الهه عرب‌عامری سرپرست نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال الزام کردن باشگاه‌ها برای تیم‌داری در بخش بانوان و جذب یک مربی خوب خارجی و تربیت مربیان داخلی در کنار مربی خارجی را از اهدافش در یک سال آینده اعلام کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس