کد خبر 384067
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت اگر وزارت ورزش بودجه بانوان را مشخص کرد ما دو برابر آن را به بانوان فوتبالیست می‌دهیم.

به گزارش مشرق، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه امروز نواب رئیس بانوان، در پاسخ به اظهارات شهریان گفت: چیزهای قشنگی می‌‌گویند. هرچقدر این بودجه در وزارت ورزش مشخص شود ما دو برابرش را برای بانوان اختصاص می‌دهیم و مشکلی از این جهت نداریم. فدراسیون‌ها آنقدر مشغول تیم‌های مردان هستند که به بانوان فکر نمی‌کنند اما ما اینطور نیستیم. در فوتبال و فوتسال بانوان در رده‌های مختلف تیم‌هایی داریم که خودشان را برای رقابت‌های مختلف آماده می‌کنند حتما باید راهکاری داشته باشیم تا نوجوانان و جوانان جزو سه،‌ چهار تیم برتر داشته باشند و به رقابت‌های جهانی صعود کنند.

وی افزود: بخشی از بودجه لیگ برای بانوان در نظر گرفته می‌شود و ما در تلاش هستیم همانطور که مردان مبالغ بالایی می‌گیرند بانوان بی‌بهره نمانند. ما حق بانوان را می‌گیریم و به لیگ تزریق می‌کنیم. با توجه به سوال‌هایی که فیفا و AFC در بخش بانوان دارند هر کشوری که خواسته‌های آنها را انجام دهد بودجه می‌گیرد در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌ها بودجه لازم را بگیریم.

کفاشیان همچنین با اشاره به موضوعات فرهنگی عنوان کرد: در این 6، 7 سال اخیر که فوتبال بانوان راه‌اندازی شده ما هیچ مشکلی نداشته‌ایم. اگر حالا صحبت‌هایی درباره اینکه بعضی از بازیکنان در زندگی شخصی خود عکس‌هایی را منتشر می‌کنند و جاسوس‌هایی هم هستند که آن را اعلام می‌کنند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس