کد خبر 382620
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

کارشناس داوری فوتبال در خصوص اخراج مهرداد پولادی در نیمه اول دیدار ایران و عراق گفت: ویلیامز در این صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

به گزارش مشرق، محمد فنایی در خصوص قضاوت ویلیامز داور بازی ایران و عراق و اخراج مهرداد پولادی در این مسابقه اظهار داشت: داور واقعا در صحنه اخراج پولادی مرتکب اشتباه بزرگی شد. مشخص بود که ویلیامز نمی‌دانست پولادی قبلا یک کارت زرد گرفته و در یک برخورد عادی کارت زرد دوم را به وی نشان داد تا بی‌جهت بازیکن ما را زمین اخراج کرده باشد.

وی افزود: در آن صحنه کاملا مشخص بود دروازه‌بان تیم عراق بزرگ‌نمایی کرد و حتی بازیکن ما را نیز هل داد. داور در این صحنه می‌توانست به خوبی مدیریت کرده و به هر دو بازیکن تذکر دهد. این در حالی بود که بازی شرایط بسیار عادی داشت.

کارشناس داوری کشورمان خاطرنشان کرد: عدم مدیریت داور باعث شد که این اتفاق بیفتد و بازیکن ایران بی‌جهت اخراج شود. بعد از این صحنه دیدید داور خودش هم متوجه شد مرتکب اشتباه شده و در ادامه قضاوت احساسی داشت.

فنایی تاکید کرد: اتفاقی است که افتاده و باید آن را پذیرفت. به عقیده من کی‌روش نباید بیشتر از این به این مسئله معترض شود چرا که احتمال اینکه داور او را هم اخراج کند و کار برای ایران سخت تر شود وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ذهنیت کی‌روش در خصوص این داور در قضاوت او تاثیر داشت یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. شاید کی‌روش از قضاوت او در گذشته ناراحت بود اما این دلیل نمی‌شود داور به دنبال تلافی باشد. به هر حال ویلیامز در صحنه‌ای که می‌توانست به خوبی مدیریت و به یک تذکر بسنده کند مرتکب اشتباه بزرگی شد و یک نکته منفی را در کارنامه خود آن هم در یان سطح از بازی‌ها ثبت کرد.

کارشناس داوری در مورد صحنه‌ای که در اوایل نیمه اول در محوطه جریمه عراق رخ داد و شجاعی سرنگون شد، گفت: در آن صحنه تلویزیون خیلی واضح نشان نداد که آیا واقعا روی شجاعی خطا شده یا خیر به همین خاطر نمی‌شود قضاوت درستی داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    حالم بهم میخوره از این خروس جنگی هایی که جو گیرن و آبروی کشورشونو میبرن. :|
  • سعید ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    سرباز فراری کاش فراری می موندی..بیچارمون کردی
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    وقتی تظاهر و به فریب داور تن می دهد متاسفانه یکی شجاعی و این فولادی خلاف خیلی راحت تن به خطا می دهند این ها در حد فوتبال حرفه ای نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس