کد خبر 382657
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اشتباهات داوری در نتیجه امروز (جمعه)تیم ملی فوتبال ایران تاثیر زیادی داشت در باره احتمال بازبینی و لغو قرارداد کارلوس کی روش گفت: در این باره در هیات رییسه بحث خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت های آسیا 2015 همانند جام جهانی با روش تدافعی بازی می کرد روزجمعه در مرحله یک چهارم نهایی این جام مقابل عراق در ضربات پنالتی متحمل شکست شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

علی کفاشیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: همه بازیکنان خیلی زحمت کشیده و تلاش خود را کرده واز تمامی توان استفاده کردند، ولی به سبب اشتباهات داوری به نتیجه دلخواه نرسیدند.

به گفته وی، اشتباهات داوری در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران وعراق تاثیرگذار بود و اخراج در نیمه اول موجب شد که تیم ملی با مشکل روبرو شود.

وی اضافه کرد: تیم ملی فوتبال ایران لیاقت زیادی داشت ولی ضعف های داوری اجازه نداد که این تیم از توانایی های خود استفاده کند.

به گفته وی، کشیده شدن بازی به پنالتی نتیجه راازدست تیم ها خارج می کند و دیگر شرایط زمانی و روحی و روانی است که نتیجه را تعیین می کند و شرایط تیم ملی امروز هم اینگونه شد.

کفاشیان درمجموع عملکرد تیم ملی را مطلوب توصیف کرد و گفت: استفاده از نفرات جوان کار بسیار خوبی بود که به آنان فرصت خودنمایی داده شد .

وی در باره اینکه با توجه به حذف تیم ملی احتمال بازبینی قرارداد کارلوس کی روش وجود دارد، گفت: باید در این باره در جلسه هیات رییسه صحبت کرده و تصمیم بگیریم.

قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی 2014 تا جام جهانی 2018 تمدید شد ولی در یکی از بندهای این قرارداد شرط موفقیت و نتایج خوب در جام ملت های آسیا 2015 گذاشته شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    کیروش داره به فوتبال این مملکت جون میده تورو خدا نزارین بره
  • ایرانی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    از نظر ما ایرانیا کی روش موفق عمل کرده
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا کیروش بره آقای کفاشیان شما برو
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    یکی نیست درمورد ادامه ی همکاری با خودش تجدید نظر کنه!! با این وضع آماده سازی و حاشیه ها اگه نیمه نهایی میرفتیم تعجب داشت. علی جان بیخیالشو اصلا...
  • ali ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    لطفا مهردادپولادی را مجازات کنید کسی که کیروش روی آن از مسئولین خواست تا قانون را برای مدتی اجرا نکنند و بدین صورت آقای پولادی جاب محبت مسئولین و کیروش را اینگونه داد. باید این بازیکن برای همیشه از تیم ملی خداحافظ کند و از مردم عذرخواهی کند. از نظر من پولادی مقصر اصلی باخت ایران است هر چند که داور هم اشتباه کرده باشد.
  • علی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    مارادونا که سالهاست رابطه خوبی با فیفا ندارد فیفا را به یک سرکت فاسد corrupted تشبیه کرده است. آخرین مثال میزبانی قطر برای جام جهانی و رشوه های کلانی که داده شده است. و امل فیفای آسیا از خود فیفا نیز فاسدتر است و با دلارهای نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کره وژاپن تدتره می شود. توی این دوره بناست یک تیم از کشورهای عربی نفتی و یک تیم از شرق آسیا در فینال باشند, یعنی کشورهایی که خرج فیفای آسیا و رئیس و هیئت مدیره آن را می دهند. اصلا چه دلیلی دارد کشوری مثل ایران که هیچ پولی به این شرکت جهانی فاسد فیفا تزریق نمی کند امکان حضور در مراحل ویژه رقابتها را داشته باشد و یا حتی یک صندلی در قسمتی تز این شرکت فاسد داشته باشد که حداقل در تعیین داور بتواند چانه زنی کند؟ در جریان رقابتهای برگزار شده توسط این شرکت اگر انتقاد یا افشاگری بشود به شدت با طرف برخورد می شود. http://video.news.com.au/v/284291/Referee-Ben-Williams-embarrassing-decision
  • سبحان ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    چند سال قبل همی آقای کیروش پور(فردوسی پور) امیر قلعه نویی رو به خاطر باخت مقابل کره در همین مرحله ان هم بعد از یک بازی جذاب محاکمه کرد؟؟؟؟ و افشین قطبی بعد از بازی های زیبا در مرحله گروهی و باخن مقابل کره در مرحله حذفی برکنار شد!!! حالا اقای کیروش بعد از بازی های دفاعی وصعود شانسی از گروه مقابل عراقققق حذف شده؟؟؟؟ ببینیم اقایان اجنبی پرست با کیروش میلیاردی چه رفتاری میکنند؟؟؟؟
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    داشتن همچین مربی ای لیاقت میخواد کفاشیان! بفهم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس