کد خبر 380007
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

سارقان حرفه‌ای که با حمله به سمت پلیس قصد فرار از محاصره را داشتند، با شلیک پلیس زمینگیر شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، صبح روز گذشته ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) جهت دستگیری سارق حرفه‌ای که مدت‌ها از دست قانون فرار بود، وارد عمل شده و به سمت مخفیگاهش حرکت کردند.

پرسنل کلانتری پس از حضور در محل و بستن راه‌های فرار با مجوز قضایی درب خانه مورد نظر(مخفیگاه) را باز کرده و به داخل یورش بردند که متوجه شدند، سارقان با آگاهی از حضور پلیس از طریق پشت بام اقدام به فرار کردند.

از آنجایی که ماموران تمامی راه‌های فرار را بسته بودند، متهم را در خیابان پشتی خانه به همراه دو همدستش محاصره کردند،‌ولی یکی از مجرمین به محض مشاهده پلیس با میلگرد به سمت ماموران حمله ور شد که با شلیک 5 تیر هوایی به عقب نشست.

سپس سرکرده باند سارقان با سلاح سرد به سمت سرباز وظیفه حمله ور شد که او نیز با شلیک تیر از اسلحه کلاش متهم را از خود دور کرد و در همین میان یکی از ماموران مجرم وحشی را با شلیک یک تیر زمینگیر کرد.

با زخمی شدن سرکرده سارقان، دو مجرم دیگر نیز توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرگردایرج ارسلانی رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده در حال حاضر در کلانتری مفتوح بوده و بعد از بهبودی سرکرده باند سارقان تحقیقات از وی آغاز می شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • همایون ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بیچاره سرباز وظیفه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس