پسر شروری که به حالت نیمه عریان اقدام به شکستن شیشه‌ مغازه‌ها و خودزنی می‌کرد، توسط ماموران طی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه9 اجتماعی مشرق، ساعت 20 شب گذشته ماموران کلانتری 116 مولوی از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس تهران بزرگ از تخریب شیشه چندین مغازه در خیابان هرندی مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع راهی محل شدند.
 
ماموران پس از استقرار در محل مشاهده کردند فردی به نام "فرید فری" مستانه به صورت نیمه عریان اقدام به عربده کشی و تخریب شیشه‌های مغازه‌های شهروندان می‌کند و با شیشه‌های شکسته به سر و صورت خود می‌زند که ماموران با دیدن این وضعیت وارد عمل شده و اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند.
 
متهم پس از شلیک پلیس هوشیار شد و توسط یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود که سریعا تمامی واحد های گشتی منطقه به صورت آماده باش قرار می‌گیرند و طرح مهار به اجرا گذاشته می‌شود.
 
در ادامه ماموران با بهره گیری از منابع اطلاعاتی خود، متهم را در یکی از پارک‌های منطقه ردیابی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات به کلانتری منتقل می‌کنند.
 
سرهنگ صیف الله نوایی رئیس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم مشخص می‌شود، وی سوابق متعدد شرارت و شرب و خمر در ملاء عام دارد که پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    شما را به خدا اینها را از این کوچه وخیابانها جمع کنید
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    اعدام اعدام اعدام !!!!
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    تیر هوایی!!! می زدن به پاش تمومه اون که به هر حال دو هفته دیگه میاد بیرون!!! نیروی انتظامی عزیز من فدات بشم لااقل یه کاری کنین که از این به بعد بهش بگن فرید چلاغ
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    تیر هوایی!!! می زدن به پاش تمومه اون که به هر حال دو هفته دیگه میاد بیرون!!! نیروی انتظامی عزیز من فدات بشم لااقل یه کاری کنین که از این به بعد بهش بگن فرید چلاغ
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    این شخص به چه درد جامعه می خورد انگل است امنیت مردم را به هم می زند مزاحم ناموس مردم است تاریخ اعتبارش هم تمام است یک آمپول روانگردان خرجش کنید آرام شود
  • ناشناس ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    1 0
    برو بابا،مگه همین جوری میشه کسی رو اعدام کرد
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    ففففففففققققققققطططططططططط اعدامممممممممممممممممممم
  • علی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    کشور اسلامیه.. که اینقدر تازگیها شرابخواری و .... دیده میشه! این قماش اگه میترسیدن و احساس ناامنی میکردن از این غلطهای زیادی نمیکردن!!
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 0
    تیر هوایی زدن و طرف فرار کرده! دست گل مامورا درد نکنه. احتمالا از سر کوچه دیدن هوا پسه تیر هوایی زدن و جلو نرفتن که مبادا زخمی نشن. خب البته حق هم داره. تیر که بزنه، طرف هزار تا ننه بابا پیدا میکنه. از سبزا و جلبک ها بگیر تا منافقین آدمکش! از فرداش همه میگن این پسر تخم طلا میکرد و حالا از تخم افتاد! برا همین نیروی انتظامی جرات استفاده از سلاح رو نداره. باید قانونش اصلاح بشه.
  • حمید ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    فقط اعدام تورو قرآن اعدام کنید چرا میترسید هر کس هر حرفی میخواد بزنه بزار بگه بکشید اعدام اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس