به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





نحوه برخورد دولت امید با منتقدین/1
حسن روحانی با چه لحنی منتقدان را خطاب قرار داده است؟

آنچه در ادامه و در جدول زیر منتشر شده است، گوشه‌ای از عبارات به کار رفته توسط حسن روحانی رئیس جمهور درباره انتقاد کنندگان به برخی رویکردها و عملکردهای دولت یازدهم است که تقدیم خوانندگان می شود.

برای دیدن جدول در سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چرا هادی عامل گزارشگر کشتی شد؟

 گفت و گو کردن با مردی که شاید بعضی‌ها اسم یا چهره او را نشناسند اما صدای گرم و گزارش های خاص و حتی اگر کسی که یک بار هم مسابقات کشتی را ندیده باشد با شنیدن صدای گزارش او به وجد می‌آید مردی که شاید بتوان گفت به تعداد موهای سپیدش فضای سالن و مسابقات کشتی را برایمان گزارش کرده!

چرا هادی عامل گزارشگر کشتی شد؟

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توقف تولید 6 مدل سواری داخلی

آبان ماه امسال تولید نیسان تیانا با افت صد درصدی از 40 دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.

در این مدت تولید نیسان قشقایی نیز با افت صد درصدی از یک دستگاه به صفر کاهش یافته است.

آبان ماه امسال مانند ماه‌های پیش از آن هیچ خودروی مگانی در کشور تولید نشد.

در این مدت تولید خودروی ام وی ام 110 سه سیلندر نیز با کاهش صد درصدی از هشت دستگاه در آبان ماه 1392 به صفر رسیده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛
رکوردشکنی رئال و صعود یوونتوس در شب حذف لیورپول

آخرین شب بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های A تا D پیگیری شد و در پایان تیم‌های اتلتیکو مادرید،یوونتوس، رئال مادرید، بازل، موناکو، بایرلورکوزن، بروسیا دورتموند و آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. مهمترین اتفاق امشب حذف لیورپول انگلیس از گردونه رقابت‌ها بود.


در مهم‌ترین دیدار گروه A، مصاف یوونتوس و اتلتیکومادرید بود که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دیگر بازی این گروه المپیاکوس یونان در خانه با نتیجه 4 بر 2 از سد مالموی سوئد گذشت. در این بازی داوید فوستر در دقیقه 22، دومینگس در دقیقه 63، میتروغلو در دقیقه 87 و و آفلای در دقیقه 90گل‌های المپیاکوس را به ثمر رساندند و سیمون کرون در دقیقه 59 و مارکوس روزنبرگ در دقیقه 81 برای مالمو گلزنی کردند.

ردیف تیم بازی
برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 رئال مادرید 6 6 0 0 16 2 14 18
2 بازل 6 2 1 3 7 8 -1 7
3 لیورپول 6 1 2 3 5 9 -4 5
4 لودوگورتس 6 1 1 4 5 14 -9 4

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نگاهی به فیلم 'مثل بالا،خیلی پایین'؛
سنگسار، مجازات ورود غیر قانونی به ایران؟

فیلم «مثل بالا، خیلی پایین»As Above, So Below   محصول آمریکا در ژانر مهیج - وحشت به کارگردانی جان اریک داودل John Erick Dowdle در آخر ماه آگوست 2014 به نمایش درآمد. جان اریک پیش از این نسخه آمریکایی شده‌ فیلم «Rec» با نام «قرنطینه» را ساخته بود.
سنگسار، مجازات ورود غیرقانونی به ایران // در حال ویرایش
جان اریک داودل کارگردان فیلم «مثل بالا، خیلی پایین»

ایده اصلی فیلم از داستانی که اعتبار آن تایید نشده، برگرفته شده است. این داستان کوتاه از این قرار است که در سال 2004 چند افسر پلیس در حین جستجو در مسیرهای زیرزمینی مخفی در نزدیکی‌های برج ایفل، به یک راه مخفی می‌رسند که ظاهراً درب آن با پلاستیک پوشانده شده بود و بر روی آن علامت «وارد نشوید» قرار داشت. پس از اینکه افسران به جلوتر رفتند، موفق شدند یک محل با نورپردازی کامل به همراه یک دستگاه ویدئو پروژکتور و چند فیلم کلاسیک سینما را بیابند که باعث حیرت آنان شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مأمور سابق MI5 در گفتگو با مشرق:
هزینه حضور نظامی انگلیس در منطقه را آمریکا و بحرین تأمین می‌کنند/ بزرگ‌نمایی داعش توسط انگلیس برای کنترل مسلمانان/ آمریکا و انگلیس نقشه جدیدی برای منابع انرژی در منطقه کشیده‌اند

منابع خبری به تازگی از تصمیم انگلیس برای ایجاد یک پایگاه دائمی نظامی در بحرین خبر دادند. این پایگاه جدید، انگلیس را پس از 40 سال، صاحب یک پایگاه نظامی در منطقه خاورمیانه خواهد کرد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، پایگاه خبری "الوقت" در گزارشی نوشت، ارتش آمریکا ناوگان پنجم نیروی دریایی خود را از بحرین خارج خواهد کرد. به نظر می‌رسد رفتن آمریکا از بحرین با آمدن انگلیس به این کشور، ارتباط مستقیم دارد. با این وجود، بررسی توان نیروی دریایی انگلیس نشان می‌دهد، ورود نظامی این کشور به بحرین نمی‌تواند به عنوان حضوری جدی در منطقه مطرح باشد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گزارشی از دردهای یک جانباز اعصاب و روان و مادرش
مادری که برای مخارج جانبازش مجبور به کارگری است!

یکی از کوچه‌های‌ حاشیه‌ای رباط‌کریم مقصد ما بود تا به دیدار «هاجر میرشکار» مادر جانباز اعصاب و روان «مهرداد امینی» برویم. در یک صبح سرد پاییزی و دقیقا همان ساعاتی که مردم کم کم برای کار روزانه گرم می‌شدند و هر کسی سرگرم گرفتاری‌های خود بود، خیابان فدائیان ما را به کوچه‌ای رساند که خانه‌های نوسازی داشت اما خیلی از زمین‌هایش خالی افتاده بود و به خوبی حس و حال حاشیه یک شهر اقماری را القا می‌کرد.

مادری که برای مخارج جانبازش مجبور به کارگری است!+عکس و فیلم

خانم میرشکار سفره صبحانه را هم پهن کرده بود اما مگر می شد پای دردهای این مادر نشست و صبحانه هم خورد؟! مادری که برای گذران زندگی خود و فرزند جانبازش مجبور بود با سنی بالای 60 سال، به خانه این و آن برود و کار کند! دستش را رد نکردیم و بیسکویتی را به زور استکانی چای پایین دادیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


با انتشار متن گزارش دیوان محاسبات؛
آیا دولت باز هم برداشت چهار میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را انکار می کند؟

اوایل امسال، برخی نمایندگان مجلس بر طبق گزارش دیوان محاسبات از برداشت غیرقانونی دولت از منابع صندوق توسعه ملی در اواخر سال 1392 خبر دادند. این خبر، چندین بار به صراحت از سوی مسئولان دولتی تکذیب شد؛ اما نمایندگان مجلس هر بار اطلاعات دقیق‌تری از اقدام دولت منتشر کرده‌اند.

آیا دولت برداشت4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را باز هم انکار می کند؟مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس 27 فروردین امسال از برداشت غیرقانونی 4.1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: 2.6 میلیارد دلار از این رقم معادل 6 هزار و 500 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی مستقیماً خلق پول شده و معادل ریالی آن به حساب خزانه ریخته شده است که باعث افزایش پایه پولی خواهد شد. تورم این اقدام گریبانگیر مردم می‌شود و مصداق بارز بی‌انضباطی مالی است.

مدتی بعد سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در این باره اظهارداشت: مگر می‌شود 4.1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کنیم ولی مجلس 6 وزیر ما را استیضاح نکند؟!

با توجه به اینکه الیاس نادران نماینده دیگر مجلس هم در این باره صحبت کرده بود، نوبخت گفت:‌ من با آقای نادران که شخصیت محترمی هستند در این مورد صحبت خواهم کرد که دلایل خود را از کجا آورده‌اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سوء قصد نافرجام به جان وزیر دفاع عراق

سوء قصد نافرجام به جان وزیر دفاع عراق«خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق از یک سوء‌قصد جان سالم به در برد.

به نوشته «شفق‌نیوز»، یک تک‌تیرانداز که در مکانی در نزدیکی محل عبور کاروان خودروهای وزارت دفاع عراق مستقر شده بود، به سوی خودروی وزیر دفاع تیراندازی کرد اما رانندگان این خودروها موفق شدند، وزیر را سالم به مقصد برسانند.

العبیدی قصد داشت، برای نخستین بار از پلایشگاه «بیجی»، مهمترین پالایشگاه نفتی عراق پس از آزادی بیجی به طور کامل بازدید کند که این حمله تروریستی روی داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هلاکت عامل ترور "بی‌نظیر بوتو"

یکی از فرماندهان ارشد طالبان پاکستان شب گذشته با شلیک گلوله نیروهای امنیتی پاکستان کشته شد.

این فرمانده ارشد طالبان به نام «فردوس خان» معروف به «فردوس بابا» شب گذشته در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان در کراچی مرکز ایالت سند کشته شد.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور فردوس در منطقه منگوپیر دست به این عملیات زدند و پس از تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر طالبان، فردوس و تعدادی از همراهان وی به هلاکت رسیدند.

به گفته پلیس پاکستان، این عضو ارشد کشته شده طالبان در کشتار غیر نظامیان، حملات تروریستی و انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای دست داشته است.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/9/19/819870_176.jpg

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سلفی جذاب‌ علی لاریجانی در اینستاگرام

صفحه رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی شد.

کاربران این شبکه برای سهولت برای دسترسی به اخبار رئیس مجلس می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرم نیز پیگیر باشند.

آدرس این پیج به شرح زیر است:

larijani_ir

گفتنی است این تنها صفحه رسمی رئیس مجلس در این شبکه اجتماعی است و سایر صفحات تنها جنبه هواداری دارند و رسمی نیستند.

سلفی جذاب لاریجانی در اینستاگرام+عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مانتو فروشی در مجتمع فرهنگی بنیاد شهید!

شاید بسیاری از پایتخت نشینان و علاقمندان به مباحث دفاع مقدس و شرکت کنندگان در مراسم‌های ارزشی تا کنون حداقل یکبار به مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) واقع در میدان هفت تیر رفته باشند. مجتمعی که متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و از طریق برنامه هایی که در ان برگزار می شود هزینه فعالیت های فرهنگی بنیاد شهید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اخذ می شود.

مانتو فروشی در مجتمع فرهنگی بنیاد شهید!+عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


به بهانه سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید بی مزار «پهلوان شاهرخ ضرغام»
عراقی‌ها برای سرش جایزه گذاشتند

شاهرخ، گروه 50 نفره‌ای از افراد هم تیپ و قیافه خودش تشکیل داد و نام آن را «آدمخوارها» گذاشت که معجونی از آدم‌های عجیب و غریب بود. از «مجید گاوی» (گنده لات آبادان)، مصطفی ریش (فیدل کاسترو آبادان) گرفته تا علی تریاکی و حسین عزرائیل. بعثی‌ها هم برای سر او یازده هزار دینار جایزه تعیین کردند.

عراقی‌ها برای سرش جایزه گذاشتند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مجید یراق‌بافان در گفتگوی تفصیلی با مشرق:
برخی مجریان به بهانه صمیمیت، حرمت‌ها را می‌شکنند/ فقط برای نوکری امام رضا(ع) خانواده ام را ترک میکنم/ برای اجرا سراغ دوهزار کتابم می‌روم/ عملکرد ضرغامی بد نبود، عالی هم نبود/ایمیل و پیامک‌هایم را خانوادگی می‌خوانیم

یراق بافان از جمله مجریانی فراری از شهرت است، در کار خود تخصص دارد، اهل مطالعه است، به مطالبی که مقابل دوربین می گوید باور دارد، اهل خانواده است و پیشنهادات بسیاری را به دلیل داشتن مسوولیت در خانواده رد می کند. آنچه در مقابل دیده گان شماست گفتگوی مشرق با مجری است که چندی پیش رهبر انقلاب از وی با عنوان "مجری خوش زبان" یاد کردند.


کار اجرا پيشنهاد كسي بود يا خودتان رغبت داشتيد؟ 
من از سال 68 كار قرآني انجام مي‌دادم و يك‌سري كتاب در اين زمينه نوشتم و همین طور داوري يك‌سري مسابقات را انجام مي‌دادم. در يكي از مسابقات استان تهران، يك گروه تلويزيوني آمده بود كار بكند، گزارشگر آن‌ها نيامده بود، به من گفتند مي‌شود شما مصاحبه كنيد، ما مصاحبه كرديم و گفتند مي‌شود بالا بيايید تست بدهيد، ما هم رفتيم. آن موقع آقاي نوري‌زاد (عليه ما عليه!) مدير گروه معارف شبكه سه بود. البته مديريت ايشان ديري نپاييد. بعد آقاي حسين طاهري مدير گروه معارف شدند. ايشان قبلا مدير گروه سپاه بود، بعد مدير گروه معارف شد. ما به عنوان گزارشگر تا سال 73 كار كردیم.

سطح آموزش براي مجريان به سطح ايده‌آل نرسيده/مجری در برنامه گفت وگو محور باید از یک کارشناس کارشناس‌‏تر باشد/ماجرای تفقد رهبری در مراسم افتتاح بوستان ولایت

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس