رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان در نشست امروز حزبش تاکید کرد که از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان در نشست امروز حزبش تاکید کرد که آماده گفت‌وگو با سمیر جعجع رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری لبنان است.

 میشل عون با بیان اینکه مسئله انتخابات پارلمانی لبنان یک مسئله داخلی است، تصریح کرد که آماده گفت‌وگو درباره مسله ریاست جمهوری لبنان است.

وی با تاکید براینکه قصد ترک کردن کاروزار انتخاباتی را ندارد ابراز داشت: آماده دیدار و گفت‌وگو با سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی در «الرایبة» _مقر حزب تغییر و اصلاح_ است.

این در شرایطی است که لبنان طی ماه‌های گذشته به دلیل عدم اجماع در پارلمان این کشور پس از پایان دوران ریاست جمهوری میشل سلیمان همچنان بدون رئیس جمهور است.

درحالی که احزاب جریان 14 مارس تاکید دارند که سمیر جعجع رئیس جمهور لبنان باشد، احزاب 8 مارسی به دلیل دست داشتن جعجع در ترور نخست وزیر اسبق لبنان و قتل‌ها و جنایات متعدد در زمان جنگ داخلی این کشور به عنوان فرمانده فالانژیست‌ها مخالف حضور وی در کاخ بعبدا به عنوان رئیس جمهور هستند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان اصلی‌ترین حزب در جریان 8 مارس به طور رسمی در سخنرانی در شب تاسوعای امسال تاکید کرد میشل عون نامزد این حزب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری لبنان است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس