کد خبر 369471
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: مؤسسه مالی و اعتباری توسعه به علت تخلفات مالی و بیمه‌ای در آستانه لغو مجوز قرار دارد.

به گزارش مشرق،محمدعلی پورمختار با بیان اینکه موضوع انحلال و لغو مجوز یک مؤسسه مالی توسط بانک مرکزی، مربوط به مؤسسه مالی و اعتباری توسعه است، گفت: این مؤسسه به علت تخلفات عدیده در آستانه لغو مجوز است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی از تخلفات مؤسسه مالی و اعتباری توسعه، مربوط به بیمه توسعه است، در این رابطه این بیمه متاسفانه تعهداتی مازاد بر اعتباراتش انجام داده و بسیاری از بیمه گذاران هم‌اکنون سرگردان هستند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، افزود: قطعا بعد از لغو مجوز مؤسسه مالی و اعتباری توسعه، سپرده گذاران به تمام حقوق خود خواهند رسید و جامعه نباید در این رابطه نگران باشند./
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اخوت ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    با سلام تخلفات احتمالی بیمه توسعه ربطی به موسه اعتباری توسعه ندارد. متاسفانه در این خبر اقای پرومختار تخلفات بیمه توسعه را به موسسه توسه ارتباط داده اند در حالیکه هیچ ربطه به هم ندارند. لطفا تیتر خبر را اصلاح فرمایی
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    آقا اخوت موسسان هر دو یکی هستن,مثل بانک سامان وملت و...که بیمه هم دارن
  • رضوی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    یکی نیست به این آقای رییس بگه آقای محترم موسسه ای که مطالبات بانک مرکزی رو تا حد زیادی کاهش داده و کار حرفه ای خودش رو امسال به نحو احسن انجام داده چه ربطی به بیمه توسعه داره شما برید یقه بیمه توسعه رو بگیرید من که از این موسسه خیلی راضیم و کارش تا حالا عالی بوده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس