کد خبر 368767
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از اینکه تیمش به فینال جام حذفی راه پیدا کرده است ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما شایسته این پیروزی بودیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر یک عصر جمعه تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و راهیابی به فینال این رقابت ها گفت: نیمه اول کیفیت زیاد خوبی نداشت و هر دو تیم محتاط بازی کردند و نیمه خوبی را برای هر دو تیم شاهد نبودیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما به جو ورزشگاه عادت کردند. ما گل بدی را دریافت کردیم اما خوشبختانه بعد از گل تمرکز خود را حفظ کردیم و با استفاده از پاس های کوتاه و عمق دفاع حریف به گل رسیدیم و در ادامه هم بازی در اختیار ما بود. ما شایسته این پیروزی بودیم و همه بازیکنان زحمت کشیدند.

گل محمدی در مورد خوشحالی نکردنش گفت: من پرسپولیسی هستم و دلیلی ندارد که بخواهم برای گل خوردن پرسپولیس خوشحالی کنم. من از از اینکه پرسپولیس گل بخورد ناراحت می شوم و دوست ندارم در این شرایط خوشحالی کنم. این هم برمی گردد به پرسپولیسی بودن ما.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که اگر اومانا اخراج نمی شد بازهم می توانستید برنده شوید گفت: پاسخ دادن به این پرسش خیلی سخت است و باید یک 90 دقیقه دیگر بازی را انجام داد تا ببینیم اگر اومانا اخراج نمی شد چه اتفاقی رخ می داد. به هر حال اومانا هم روی فشار بازیکنان ما مرتکب اشتباه شد و اخراج شد.

یحیی گل محمدی در ادامه از شرایط مطلوب تیمش خبر داد و  گفت: ما تمرکز بالایی روی بازی داریم و در دیدارهایی که گل اول را خورده ایم به بازی برگشته ایم. البته برابر استقلال دو گل خوردیم و به بازی برگشتیم. البته باید روی این کار کنیم که چرا گل اول را دریافت می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اعتراض مدیرعامل این باشگاه به حضور تماشاگران پرسپولیس گفت: من نمی خواهم وارد این مسائل شوم چرا که در این مورد آقای آذری اظهار نظر می کنند. مسئولیت این موارد با مدیرعامل باشگاه است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • saeed ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    تبریک میگم به تمام اصفهانی ها که دو نماینده تهران را حذف کردند. خدایا شکرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس