کد خبر 363267
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به انتقاد از رؤسای فعلی این باشگاه پرداخت.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا در گفت‌و‌گو با رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرد که در هنگام شام خوردن با خورخه مندس درباره ژوزه مورینیو صحبتی نکرده و مدعی شد که نوع دیگری از مربیان را ترجیح می‌دهد.

وی اظهار داشت: مربیانی از جنس کرویف را ترجیح می‌دهم. مورینیو یک مربی حرفه‌ای است و من به او احترام می‌گذارم اما با خورخه مندس درباره او حرفی نزدم. ما سال‌های زیادی است که با هم دوست هستیم و من درباره برخی مسائل با او مشورت می‌کنم اما درباره ژوزه حرفی به او نزدم.

رئیس سابق باشگاه بارسلونا ادامه داد: اگر دوباره به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شوم، کاری که در سال 2003 انجام دادم را تکرار نخواهم کرد. می‌خواهم با نوآوری و ایجاد عقایدی اساسی که ما را در دوران‌های گذشته موفق کرده بود، دوباره بارسلونا را به معیاری در دنیای فوتبال تبدیل کنم. به کارهایی که کرویف انجام داد، وفادار خواهم ماند و به دنبال پرورش استعدادهای خانگی هستم و جواب برخی از لطف‌هایی را که جامعه کاتالونیا به باشگاه داشته را بدهم.

لاپورتا همچنین با کنایه به ساندرو روسل، ماریا بارتومئو و همکارانشان که پایه‌های باشگاه بارسلونا را که او بنا نهاده بود، ویران کردند، گفت: خیلی ناامیدکننده است زیرا آنها بسیاری از چیزهای خوبی را که ما با الگوی یوهان کرویف ساخته بودیم، ویران کردند. آنها یک مشت زالو هستند. باشگاه در حال نشان دادن خودش به دنیا بود و به خاطر این رؤسا دیگر این را نمی‌بینیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس