کد خبر 365346
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

آقای خاص پاسخ اظهارات اخیر مدافع تیم ملی اسپانیا را داد و کنایه‌ای هم به سرمربی لاروخا زد.

به گزارش مشرق، سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید اخیراً در اظهارنظری عنوان کرده بود بازیکنان کلیدی باید تعهد بیشتری نسبت به تیم ملی اسپانیا داشته باشند، هرچند او بعداً عنوان کرد که منظورش چلسی نبوده که دیه‌گو کاستا و سسک فابرگاس را در اختیار لاروخا قرار نداده است.

ژوزه مورینیو هم در پاسخ به اظهارنظر مدافع اسپانیا گفت: تا جایی که سرخیو راموس را می‌شناسم او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است ولی دکتر نیست. نه سرخیو پزشک است و نه من! سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم ولی من دکتر نیستم. پزشک من (چلسی) و پزشک تیم ملی اسپانیا آزمایش‌های لازم را انجام دادند و به این تصمیم مشترک رسیدند که کاستا و فابرگاس در شرایط بازی نیستند. من مخالف بازی کردن آنها نیستم و فکر نمی‌کنم راموس در چند سال گذشته دوره‌های پزشکی را گذرانده باشد که چیزی از آن بداند.

فابرگاس و کاستا که به دلیل مصدومیت اسپانیا را در بازی مقابل بلاروس و آلمان همراهی نکردند شنبه شب در پیروزی 2 بر صفر چلسی برابر وست‌برومویچ بازی کردند و نقشی مهمی در پیروزی آبی‌پوشان لندنی داشتند.

وی افزود: ویسنته کمپانی در بازی مقابل ولز برای بلژیک بازی نکرد ولی در دیدار شنبه مقابل سوانزی برای منچسترسیتی به میدان رفت. آیا او با تیم ملی کشورش در تعامل است؟ به نظر من که اینطور است. او کاپیتان تیم بلژیک است. شاید بگویید که او با بازی کردن مقابل سوانزی در واقع بلژیکی‌ها را فریب داده است ولی من چنین نظری ندارم و باید بپذیریم که او به هنگام برگزاری بازی بلژیک مصدوم بوده است.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی با کنایه به سرمربی تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: من صددرصد به پزشک تیمم اعتماد دارم. اگر دل‌بوسکه به پزشک تیمش اعتماد ندارد، این مشکل خود اوست نه مشکل من! من با دکتر تیمم صحبت می‌کنم و حرف‌های او را باور دارم. مشکلی هم ندارم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: فابرگاس در وضعیت تردیدآمیزی بود ولی دیه‌گو نه. کاستا مشکل مصدومیتش را با ریکاوری در دو هفته حل کرد. شرایط فابرگاس هم متفاوت است و حالا از بند مصدومیت رهایی یافته است ولی دیه‌گو اکنون در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس