کد خبر 363578
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

تیم ملی فوتبال عراق در حالی برابر عمان به تساوی دست یافت که جاسم کرار فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد.

به گزارش مشرق، رقابتهای جام خلیج فارس دوشنبه شب در عربستان پی گرفته شد که از گروه B تیم‌های ملی عراق و عمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی که در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار شد، ابتدا عراق در دقیقه 14 توسط یاسر کاظم گل اول دیدار را به ثمر رساند اما در دقیقه 51 دیدار مبروک از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

حکیم شاکر سرمربی تیم ملی عراق در این بازی جاسم کرار، بازیکن استقلال را روی نیمکت نشاند و تا پایان مسابقه هم به وی فرصت بازی نداد. کرار در دیدار قبلی عراقی‌ها که برابر کویت انجام گرفت و با گل دقیقه 92 العنزی به سود کویت خاتمه یافته بود، نیز در اواسط نیمه دوم به میدان فرستاده شد.

کرار که با جنجال فراوان راهی اردوی تیم کشورش شده بود، در این تورنمنت جایی در تفکرات سرمربی تیم ملی عراق نداشت و باید دید با این شرایط می‌تواند در جام ملت‌های آسیا تیم کشورش را همراهی کند یا خیر.

عراق در دیدار پایانی گروه B باید با امارات پیکار کند. اماراتی‌ها دوشنبه شب برابر کویت تن به تساوی دادند تا از دو بازی خود دو امتیاز اندوخته باشند. عراقی‌ها برای صعود باید در دیدار پایانی از سد امارات بگذرند و منتظر اتفاقات دیگر بازی و جدول گروه خود باشند تا شانس صعود پیدا کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس