کد خبر 362073
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

باشگاه استقلال با حضور جاسم کرار در اردوی تیم ملی عراق مشکلی ندارد.

به گزارش مشرق، پس از اتفاقاتی که در مورد جاسم کرار بعد از دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز رخ داد این بازیکن تهران را به مقصد نجف ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند.

از آنجا که فدراسیون فوتبال عراق نامه ای را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نکرده بود، سفر کرار به نجف باعث بروز حاشیه هایی شد و حتی غیبت این بازیکن در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال با واکنش های زیادی توام شد. اما فدراسیون فوتبال عراق روز دوشنبه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خبر دعوت جاسم کرار را اعلام کرد و مهدی محمدنبی نیز نامه ای را به باشگاه استقلال ارسال و از آنها خواست موافقت خود را برای حضور کرار در تیم ملی عراق اعلام کنند.

علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه کرار در کشور عراق به سر می برد و استقلالی ها در تهران به دنبال او هستند، گفت: حضور کرار در تیم ملی عراق و اردوی تیم ملی این کشور قانونی است و باشگاه استقلال نمی تواند کرار را در روزهای فیفا دی به تیم ملی عراق ندهد.

وی افزود: با این اتفاقات حضور کرار در اردوی تیم ملی عراق قانونی است و باشگاه استقلال از دعوت وی خوشحال است. تمام بحث ما به اینجا بود که کرار نباید در بازی حساس تراکتورسازی و استقلال کارت زرد می گرفت که دربی را از دست بدهد.

نظری در پایان گفت: مباحث انضباطی آن مسابقه در باشگاه ما جاری است و قطعا آن مساله پیگیری خواهد شد، اما باشگاه استقلال مخالفتی با حضور کرار در تیم ملی عراق ندارد و برای او آرزوی موفقیت می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس