باز هم قصه تکراری حمله به ناهیان از منکر؛ اما این بار در شب عاشورای امام حسین(ع)؛ همان کسی فرمود: «اني خرجت لطلب الاصلاح في امةجدي، اريد ان امر بالمعروف وانهي عن المنكر» همانا برای اصلاح در امت جدم و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم.

گروه اجتماعی مشرق- حلمه اوباش به ناهیان از منکر برای مردم به یک داستان تکراری بدل شده است. حملاتی که حتی آمار حدودی آن هم قابل تخمین زدن نیست و جدای از تعداد جانبازان این اصل مهم دین، از سال 69 تاکنون شهادت حداقل 16 نفر را بدنبال داشته است. از شهید ناصر ابدام 15 ساله در سال 69 تا طلبه شهید علی خلیلی در سال 93.

این معضل اجتماعی از دو جنبه قابل تامل است؛ اول این که مسوولان ذیربط تاکنون چه اقداماتی به منظور توقف این حملات انجام داده اند؟ آیا اگر برخوردی قاطع و عکس العملی محکم از سوی مسوولان صورت گرفته بود بازهم امروز شاهد رشد روزافزون این امر قبیح بودیم؟

دوم این که رسانه های روشنفکرنمای داخلی که درمورد فاجعه اسیدپاشی جیغ عدالت خواهیشان گوش همه را کر می کند چرا در قبال این موضوع روزه سکوت می گیرند؟

داستان این بار از آنجا شروع می شود که در شب عاشورا در بولوار دریای سعادت آباد، یک خانم معلوم الحال که با وضعیت ناهنجاری در خیابان مقابل تکایای عزاداری ظاهر شده و با چند پسر دیگر سرگرم کشیدن سیگار و اعمال منافی عفت بوده، با تذکر دو خانم مذهبی مواجه می شود.

فرد مذکور در مقابل تذکر لسانی آن دو نفر اقدام به کشف حجاب کرده و به سمت آنها حمله ور می شود و پس از درآوردن چادر از سر آنها اقدام به ضرب و شتم ناهیان از منکر می کند.

بدنبال این ماجرا فرد مذکور پس از مقاومت فراوان در مقابل پلیس بازداشت شده و به همراه دو خانم مضروب به پاسگاه منتقل می شوند.

وی که ابتدا در پاسگاه هم اقدام به دادزدن و فحاشی می کند، پس از صحبت کوتاهی با یکی از همراهانش، وانمود به بیماری کرده و با تمارض از پاسگاه خارج شده و متواری می شود.



مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرسshoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    باید بگیرند و پدرش رو دربیارن بی شرف رو تقصیر این مامورهاست که انقدر این ها پررو شدند
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    امر به معروف واجبه
  • خانم محجبه ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    تاوقتی فکرمیکنیدکه هدف ازامربه معروف فقط حجاب است درحالی که شکم بسیاری ازهمین ظاهرالصلاح هاازپول بیت المال وحرام خوری و رشوه پره همینه
  • mohtaj ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    تازه بر فرض هم که بگیرن این عوضی رو با رضایت دادن این دو بانوی مذهبی ازاد میشه و روز از نو روزی از نو مشکل از جای دیگه هستش از نبود مجازاتهای مناسب برای این موضوع اگه از همون اولین موردی که در سال 69 اتفاق افتاد برخورد قاطعانه انجام میدادن الان وضعیت اینطوری نبود
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    این دو خانوم چکاره بودن؟ مگه اونجا مامور و پلیس نداشته باید به پلیس میگفتن خودشون وارد نمیشدن.
  • وهابی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    شما از کجا می دونی این دو خانم حرام خور بوده اند در ضمن ما هم دربرابر منکر رشوه و.... میایستیم هم دربرابر بی حجابی
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    تا زمانی که احمدی مقدم هست همین آش و همین کاسه است! سردار رادان هر جا هستی سلامت و تندرست باشی
  • یوسف ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام خانم محجبه!! هرچیز بجای خویش نیکوست! شما چرا سفسطه می کنید!؟؟؟؟ مقصر منو شماییم که این بقول شما ظاهرالصلاح های حرام خور را می بینیم و نهی از منکر نمی کنیم وضع این می شود. این بی حیایی زنان از خوردن مال حرام و شبهه ناک است از بی غیرتی مردان است. نباید بگیم چون ظاهرالصلاح ها خطا می کنند ما نباید وظیفه خودمون رو انجام بدیم این حرفیه که دشمنامون دارن میزنن آباجی!!
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    تشکیلات بهاییت به زنان خودش دستورداده دردسته جات عزاباآرایش زنده ظاهربشن شایداین دوتاعجوزه وحشی هم بهایی بودن؟
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    وقتی کسی احساس مسئولیت میکنه و امر به معروف میکنه باید اطرافیان از او حمایت کنند در این صورت اونا جرات نمیکنند اینقدر وقیح و وحشی باشند... متاسفانه خیلی از مردم خودشون که در مقابل گناههای آشکار بی تفاوت هستند از فردی هم که خطرات درافتادن با این اراذل را به جون میخره حمایت نمیکنند...این وضعیت فاصله زیادی تا مححق شدن سخن رسول خدا(ص) نداره که میفرمایند اگر این فریضه ترک بشه بدان امت بر جامعه مسلط میشوند و دعای خوبان هم برآورده نمیشود...
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    موافقم
  • زهرا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    به چه دلیل مامورهای محترم اجازه دادن این زن معلوم الحال مصداق منکر فرار کنه ؟! حالا فرار کرده یا با اجازه مامورین رفته؟!! خانمهای متدین و محجبه رادر شب عاشورا زده و رفته!!! جای هزاران تاسف داره! انشاءالله هرچه زودتر طرح حمایت و دفاع از امرین به معروف و ناهیان از منکر هرچه زودتر تصویب و عمل بشه .آمین رب العالمین
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    باید با مامورینی که خانم هتاک رو آزاد کردن برخورد بشه.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    چرا حالا به هم فحش میدین بالاخره بچه مسلمونیما.... خدا ببخش اون خانمای بد حجابو...
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ظاهرا زیادی به معلول داریم توجه می کنیم. چرا باید همیشه متدینان حتی در کشور خودمان مظلوم و محکوم به گذشت و بردباری باشند؟ پس مراحل بعدی نهی از منکر کی و توسط کدام نیروها بایداجرا باشد.
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    شایعه
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    در پاسخ به وهابی: از همون جایی که شما می گید خانم معلوم الحال. تو از اسمت معلومه چیکاره ای. اگه یک نفر حق نداشته باشه در مورد حسن ظن به آدم ها حرف بزنه شما وهابی ها هستید.
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    یعنی م.ر. معاون م.ا که اختلاس انجام داد هم لقمه شبهه ناک خورده بود؟ به اونا میترسی چیزی بگی نه؟
  • ker ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    نمی دونم چرا این اروپایی کافر بی غیرت اینقدر نهی از منکر نمیشن؟
  • حسین ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اول باید برخی ماموران کلانتری ها را امر به معروف کرد!!!!!!!!!!! بعد مردمی که معلوم الحال هستند !!!!!!! تعارف نداریم که بعضی ماموران کلانتری ها اکثرا ....................
  • مجتبی ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    این دو خانم مسلمون بودن وظیفه مسلمون امر به معروف و نهی از منکر هست البته محض اطلاع
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ایشون نگفته دو خانم مشکل داشتند. از قسمتهای مورد غفلت امر به معروف حرف زده و تاثیر بدش بر جامعه.
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    کاملا محتمل است که نقشه بوده باشه. عادی نیست که کسی اینجور عکس العمل نشون بده و درگیر بشه.
  • حسن طهرانی مقدم ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    متاسفانه نیروی انتظامی تا شب عاشورا حضورش در مکان یاد شده, در حد 2تا3 مامور بود که من خودم شاهد بودم در برابر منکراتی که در حضورشان اتفاق می افتاد عکس العملی نشان نمیدادند. در شب حادثه مذکور پس از اتفاق جسارت یک زن بدحجاب به دو خانم محجبه آمر به معروف تازه نیروی انتظامی به طور جدی وارد عمل شد وپس از 10شب! بساط افتضاح جمعیت مختلط زنان و دختران بدحجاب و بد پوشش ,با پسران بی مبالات را برهم زد. و روز عاشورا نیز هیات را تعطیل کرد.کاری که از همان شب اول شدنی بود.
  • یک هموطن ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    وهابی عزیز چندتا کشته دادین در برابر رشوه و ... ؟؟؟
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    امر به معروف و نهی از منکر لسانی واجب همه است و باید انجام دهند. هم به بدحجاب باید تذکر داد هم به مامور انتظامی. خاک بر سر مسئولانی که کم کاری می کنند و از آمر به معروف حمایت نمی کنند
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    موافقم و البته مقصر خودمون هستیم که وقتی ماموری خطا کرد و پشت لباس قانون قایم شد ما هم زحمت پیگیری به خودمون ندادیم تا الان که این افراد گردن کلفت کردن و از وظیفه اصلی شون سر باز میزنن
  • رحمن ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    برادر آیا درست است برای اثبات حرفت اسید پاشی را خفیف کنی که مردم فکر کنند شما نسبتی با اسید پاشی داری یا نه بد بد است ولو علامه دهر انجامش داده باشد .برادر من باید بگویم امر به معروف در خود سیستم باید اول اجرا شود یادم می آید من از ماموری بخاطر تقاضای غیر قانونی به بازرسی شکایت تلفنی کردم و بعد آنها تلفن مرا به همان کلانتری و همان مامور داده بودند که به من زنگ زدند که به کلانتری بروم وقتی مراجعه کردم به خنده گفتند از ما شکایت کردی جناب .....حال برو همان را که از شما خواستیم بیار بده تا کارت انجام شود .با این که می دانستند با من زیاد کل کل نمی توانند انجام دهند ولی خیلی وقیحانه بدون ترس بکار خود مشغول بودند .و یا در اداره مالیات غرب تهران در کنار مامور مالیات که پرونده مالیاتی خانه مرا وارسی می کرد کشو را کشید که پول بگذار تو کشو من مانده بودم که در حظور دوستان همکارش این کار را می کند که با وقاحت گفت همه با همیم و بین خود تقسیم می کنیم خوب حتما خواهند گفت اصلا در این شهر هم چنین چیزی محال است و سیاه نمایی است بابا همه حاجی فیروزه شده اند بداد مردم در این ادارات برسید .می دانم جرات چاپش را نداری .جق هم داری برادر .مشرقی.بفرمایید امر به معروف و نهی از منکر کنید من که زورم نرسید.برادران اگر شما در ارکان دولت این مهم یعنی مبارزه با فساد اداری را نگیرید کی باید این کار را بکند بعد از جوان پاک خرده نگیرید که به فلان گروه پیوسته و آنها شعازهای ضد فساد و دزدی می دهند و نتوانی حرفت را هم بقبولانی با تنگ نظری و جبهه گیری اصلاح بوجود نمی آید .همان اصلاح طلبانی که شما نام می برید هم در دولت بودند و در این فسادها و گشترش آن دخیل بودند ولو الآن انکار کنند مردم فهمشان بالاست اگر عده ای باور کنند.بیایید امر به معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده خود شروع کنیم تا ببینیم که نوبت به مردم نمی رسد.
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم منظورم تایید نظر مجتبی بود
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    ایول
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    عجب مردمانی... سنگ را بسته و سگ را واگذاشته اند!!!!!
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    تا زمانی که افرادی مثل شما در مقابل امر به معروف و نهی از منکر می ایستند وضع همین است... چه کسی گفته ما فقط در مقابل بدحجابی امر به معروف می کنیم؟ اگر واقعا فقط بدحجابی بود، مطمئن باشید کسی کاری به کارمان نداشت. ولی چون در اقتصاد، سیاست و سایر مسائل اجتماعی و فرهنگی حرف می زنیم، نصیحت می کنیم و به طور کلی امر به معروف و نهی از منکر می کنیم، مورد تهاجم رسانه ای وفیزیکی قرار می گیریم. نمونه های این تهاجم را می توانید امروز به ائمه جماعات، علمای دین و شخصیت های دانشگاهی و متخصص با روحیه ی بسیجی ببینید. در تاریخ هم همین گونه بوده، به طوری که وقتی نگاه می کنیم می بینیم شخصی مثل آیت ا.. کاشانی از علمای زمان خود چیزی کم نداشته و یکی از علمای برجسته ی زمان خود بوده است، اما چون در سیاست و امور اجتماع دخالت می کرده، مورد هجمه ی صاحبان قدرت قرار می گرفت و هنوز هم این هجمه ها به وی باقیست. امروز باید مردم بفهمند که هم بدحجابی و هم فساد اقتصادی و هم ... منکر است و همه ی این امور نیاز به نهی از منکر دارند. اگر شما هم بگویید که فقط رشوه خواری منکر است و بدحجابی منکر نیست، شما هم گمراه شده اید. همه ی این ها نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد... و این حکم مثل نماز بر شما و ما واجب است...
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    شما نمازت رو هم می دی پلیس برات بخونه؟؟؟ آره؟؟؟
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    این زن حتما مورد داشته وگرنه جلوی هیت امام حسین این کارها مسخره کردن امام حسین و عزاداران هست
  • دکترنصیر ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    بهترین روش این هست که تمام ماموران امر به معروف و نهی از منکر مجهز به دوربین و یک نفر همراه بشن که همه چیو ضبط کنه و بعدا نزنن زیرش
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    نهی از منکر بر همه واجبه وقتی پلیس کاری نکنه شخص باید خودش اقدام کنه حتی اگه متهم بشه در ضمن مگه اینها جیکار کردند فقط تذکر لسانی دادند.منتظر اذن آقاییم....
  • علی ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    بی غیرتی مسوولین تا کی؟
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    بیایید مردانه این معضل آخر الزمان را اگر هم نتوانیم ، خنثی کنیم که بد مسئله ای هست متاسفانه دشمن و افراد اوباش روز به روز قبیح تر میشوند و این برخورد مردم است که این افراد را قبیح میکند -- مردانه از مسئولان مطالبه کنیم و در سایت ها و نشریه جات داد پیگیری بزنیم و مصرانه اسیتادگی کنیم ما نمی خواهیم بدان بر ما برتری یابند و این بدان با این کارهای خود میخواهند اغتشاش کنند و این مردم است که با هوشیاری خود میتواند این عمل شایسته خود ( امر به معروف و نهی از منکر ) را در جامعه باب کند که اجری بس عظیم دارد
  • مسلمان ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    واهابی کثیف بی غیرت افکار نجستون هویدای همه چیز است.....
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    ناشناس پلیس با همکاری من و تو میتواند به جامعه کمک کند تازه اگر اون پلیس که اونجا بوده مثل تو فکر نکنه.... زمانی که پلیس نبود ما خود را از چنگال ظلم رهانیدیم و امروز با پلیس این عمل ظلم ستیزی باید مظاعف شود نه این که منتظر بمانیم که آقای پلیس چه میخواهد بکند این جامعه من و تو و همان پلیس است پس باید همه با هم دست به کار شویم همان طور که من و تو منتظریم تا افکار عمومی از ما حمایت کنند تا امر به معروف کنیم و موفق شویم پلیس هم منتظر حمایت من و توست.... هیهات من الذله این شعا ما و تمامی آزادگان است....
  • حقگو ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    پلیس در ایران دستوری است . مثلا دستور امروز گرفتن دزد ها است از این معتادان تابلو - بی حجاب ها - کلاهبردارها ازادند فردا دستور دستور گرفتن موتور سواران متخلف است پس بقیه آزادند پس فردا نوبت ماشین ها متخلف است و بقیه ازادند انروز هم دستور نیامده بود که بی حجاب ها و مهاجمان به ناهیان منکر را بگیرند تازه باید اول به 110زنگ بزنند که شاید به پلیس های در صحنه دستور بدهد وگرنه باید منتظر گشت ماند
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    اگر مسلمونی اینه ، داعشی ها از همه مسلمون ترن !
  • joonoob ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    آرایش زنده چه نوع آرایشی ست؟؟
  • رحمن ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    بفرمایید یک ردیف بودجه برای یک سپاه آمرین در نظر بگیرند و جبهه ای در این راستا بگشاییم که بیکار هم نباشیم ..عجب کار فرهنگی بزرگی و این همه غنای فرهنگی
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    کار نیکان را قیاس از خود مگیر!!
  • محمد.محمد ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    شما كه اسمت رو گذاشتي مسلمان . بابا جان اين بنده خدا فاميليش وهابيه نه دينش . دوما حرف بدي نزده كه گفته اون 2 تا خانم كه حرامخوار نبودند . ضمنا گفته در برابر حرام خواري هم خواهد ايستاد اين كجاش غلطه ؟ آخه اين چه مسلمانيه كه تو داري . چرا مثل وحشيها حرف ميزني . اي خدا كي اين ادما درست مي شن ؟
  • joonoob ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    حضور.. حق باشماست منم خیلی باهاشون درگیرشدم ولی جزء تمسخرشدن چیزی عایدم نشد!!
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    بولوار از مشهديا ياد گرفتيد بلوار درسته
  • پرنیان ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    ]ماجرا یکممشکوک نیست ؟؟چرا نیروی انتظامی اجازه خروج متهم رو داده ؟؟طرف بازم گستاخی میکنه چون خیالش راحت شد هیچ اتفاقی نمی افته ...مبارک باشه
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    اگر زنی مسلمان باشد حجاب را هم رعایت می کند اگر مسلمان نباشد حجاب احتیاج ندارد . نهی از منکر وقتی لازم است که انسان از روی نادانی دست به کاری بزند . این بی حجابی ها عمدی و اگاهانه است و بخاطر ان نهی از منکر بی فایده است .
  • سید علی ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    از قدیم گفتن :از دیوارشکسته و زن سلیطه بترس چرا که به هیچ یک اعتمادی نیست ، باید ...!!!
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    توطئه استکباره
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    تو همون کشوری که پرچمش بالا کله ت نصبه مردم اگه چیز ناهنجاری ببینن جمع میشن و تذکر میدن و ول کن هم نیستن پس اونا داعشی ن؟
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    مشکوک؟ اتفاقا اگه طرف رو نگه میداشتن و به طور کامل تحقیق میکردن مورد عجیب و غریبی بود
  • ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    می تونم تصور کنم چه سلیطیه ای بوده اینها کارشون تو خیابون گشتن و ... راستی این چه پاسگاهیه که این خانم از توش فرار کرده
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    ناشناس اولی آمریکا که بلاد کفره!!! مگه همین شماها نیستید که میگید غرب وحشی و مسخره شون میکنید؟؟ چطور هر وقت به نفعتون باشه مثال میزنید از آمریکا هر وقت هم نباشه....!! ضمنا خوبه خودت هم داری میگی همه جمع میشن یعنی همه باید قبول داشته باشن اون کار زشته اتفاقا یکی از شرایط امر به معروف هم همینه .اصلا معروف یعنی چی؟؟یعنی چیزی که در همه ی جامعه به خوبی از آن یاد شود و همه اون رو یک چیز خوب بدونن تا شما هم اونوقت حق داشته باشی امر به معروف کنی. ضمنا امربه معروف شرایط خیلی متعددی داره یکیش اینه که شما خودت اول آدم درستی باشی...
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    اگه جامعه ای این قدر به پوشش اهمیت می ده می تونه قوانین لازم برای این موضوع وضع کنه. البته به شرطی که تمامی طیف های آن جامعه در مجلس قانون گذار به تناسب دارای نماینده باشن. بی شک قانون چنین مجلسی نافذ خواهد بود و متخلفین را به ساده گی میشه تحت تعقیب قرار داد. البته انجام چنین کاری تو جامعه امروز ایران ممکن به وضع جریمه برای آقایون ریشو و خانوم های محجبه منجر شه
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    الناس علی دین ملوکهم
  • شایان ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    نهی از منکر!! کدام منکر؟ تنها منکر که بدحجابی نیست. پس دروغ گویی و دزدی که بدترین اعمال هست چی؟! درضمن فرد نهی کننده اگر احتمال بده که نهی کردنش تاثیری نداره یا ممکنه که به کسی آسیب برسونه طبق فتواهای مراجع حق دخالت نداره.
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    از منفیا معلومه مردم دارن دین و ایمانشون ضعیف میشه
  • ناشناس ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    از خودتان بپرسید که چرا کارهاتون نتیجه عکس میده
  • محمد ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    دست پليس با اين بي تفاوتي درد نكنه
  • محمد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    از امر به معروف گذشته حالا باید مهدی فاطمه بیاید.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    ما اینقدر منکر می بینیم . جرات گفتن نداریم. دیگر فقط اقا بیاید کمک کند. من در دادگاه اسلامی نمی توانم حقم را اثبات کنم . هرکس پول دارد. هرکس پارتی دارد . از ما بهتر است. حق با اوست چگونه بیایم امربه معروف کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس