طلبه آمر به معروف گفت: در حین تذکر لسانی و امر به معروف چند نفر از اراذل با قمه به من حمله کردن و قصد جان من را داشتند که با سپر کردن دستم مانع برخورد قمه به قلبم شدم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حجت الاسلام محسن میرزایی، اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد با صحنه ای غیراخلاقی روبه رو شدیم که به نزدیک ماشین فرد انجام دهنده آن عمل غیراخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.

وی افزود: در حالیکه فرد مذکور شیشه ماشین را پائین کشیده بود و مشغول حرف زدن بودیم شیشه ماشین را بالا کشید و من را چندین متر با ماشین عقب کشید و من با دست شیشه را شکستم تا له نشوم.

آمر به معروف لرستانی گفت: در همان حال چند نفر از اراذل به من حمله کرده و یک نفر از پشت من را گرفت و چند نفر دیگر با قمه به من حمله کردند و قصد وارد کردن ضربات قمه به سمت قلب من را داشتند که من دستم را روی قلبم سپر کردم که قمه‌ها به دستم خورد.

وی متذکر شد: در همین حال با رسیدن چند نفر از مردم, این افراد پا به فرار گذاشتند در حالی که خبری از نیروی انتظامی نبود.

وی با بیان اینکه تاندوم دستم پاره شده و دستم شکسته است تصریح کرد: به خاطر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک شهروند ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    نیروی انتظامی در چنین مواردی واقعا بد عمل می کند. اولا وقتی در سر صحنه حاضر شوند برخورد بسیار عاطفی با اراذل دارند درصورتیکه با طرف مقابل این رفتار را ندارند ثانیا هر دو طرف را یعنی هم آمر به معروف و هم اراذل را در یک اتاق بازداشت می کنند و این در حقیقت یعنی عملا دست اراذل را برای خشنونت و آسیب زدن بیشتر باز گذاشتن ثالثا در خلوت آنچنان از سوابق شرارتی اراذل برای آمر به معروف و خانواده اش می گویند تا اگر احیانا آمر به معروف تن به رضایت و مختومه شدن پرونده در همان پاسگاه و کلانتری نشد خانواده اش او را وادار به رضایت کنند رابعا... ای کاش سردار احمدی مقدم در یکی از شهرهای کوچک کشور می رفت و این موارد را از نزدیک می دید! در شهرهای کوچک از این نوع عملکرد ناجا متاسفانه زیاد اتفاق می افتد
  • امیر ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    چند تا مساله هست تو این مورد ۱.نیروی انتظامی آموزش ندیده ۲. حمایت نمیشه ۳. واقعا ببخشید راحت طلب شده. خیابان کاج یادتونه؟ حتی یه تیر به پای یارو شلیک. نکردن لاقل با سنگ میزدینش درثانی از یه سرباز صفر و یه گروهبان ۴ که گشت میده چه انتظار دارید افسر ها هم تو کلانتر ها. هستن
  • arsalan ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    یکی دیگر از عوامل که جناب امیر خان یادش رفت ذکر کند.این است که در پاره ای مواقع که افرادپلیس با به خطر انداختن جانشان وزحمت فراوان مجرمی را دستگیر می کنند .بصورت تعجب آور وبسیار زود از سوی مقام قضایی آزاد می شوند.وتهدیدی می شوند برای فرد دستگیر کننده وخانواده بی گناه او.
  • علی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    مشکل اساسی در امر به معروف و نهی از منکر یک: عدم آگاهی کامل نسبت به اصول این فریضه دوم : سطحی نگری دستگاه قضا همیشه برام سوال هست که اگر یک اراذلی با خانواده مسئولین قضا چنین برخوردی کنند خودشون چه مجازاتی رو برای مهاجم درنظر می گیرین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس