همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، مرحله سوم مسابقه بزرگ مجازی کتابخوانی از کتاب کربلا مبارزه با پوچی ها- نوشته اصغر طاهر زاده برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، سازمان بسیج شهرداری تهران پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ترویج شعائر اسلامی مرحله سوم مسابقه ی بزرگ کتابخوانی مجازی را برگزار می کند.

این مرحله از مسابقات از اول ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، و در آن کتاب کربلا مبارزه با پوچی ها- نوشته اصغر طاهر زاده مورد آزمون قرار خواهد گرفت و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoonketab.ir ضمن ثبت نام و دریافت کتاب الکترونیکی، در مسابقه شرکت کنند.

آغاز مرحله سوم مسابقه مجازی کتابخوانی از کتاب «کربلا مبارزه با پوچی‌ها»

این مسابقه ی بزرگ که هر ماه یک کتاب را به مخاطبان پیشنهاد می دهد تا پایان سال جاری ادامه داشته و جوایز ارزشمندی نظیر سکه ی بهار آزادی، کمک هزینه ی سفر عتبات عالیات و ده ها جوایز ارزنده را به برگزیدگان اهدا خواهد کرد.

گفتنی است اولین مرحله از این مسابقات از "کتاب واجب فراموش شده"  و دومین مرحله آن از کتاب 300 نکته در مدیریت اسلامی برگرفته از تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس