کد خبر 357782
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

حزب الله، منطقه ضاحیه در جنوب لبنان را از یک عملیات انتحاری نجات داد.

به گزارش مشرق، اطلاعیه ای در منطقۀ الضاحیه پخش شد که مردم را درباره عملیات انتحاری احتمالی آگاه می ساخت. در این اطلاعیه آمده است: زنی به نام "خدیجه عبدالکریم حمیّد"، به خود کمربند انفجاری بسته است و با سر کردن چادر، قصد دارد خود را در میان عزاداران حسینی جا بزند.

حزب الله، به همراه ارتش لبنان، تدابیر امنیتی شدیدی بر روی دروازه های ضاحیه اتخاذ کرد و پلیس و نیروهای امنیت داخلی لبنان نیز دست به کار شدند و هشدارهای لازم را به همه مراکز امنیتی و پلیس لبنان اعلام کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای حزب الله، موفق شدند خدیجه را دستگیر کنند. حزب الله تاکید کرد که این تدابیر امنیتی، در طول روزهای دهه محرم اجرا خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که شهروندان، ضرورت این تدابیر را درک کنند.

زن تروریستی که حزب‌الله شکارش کرد+عکس

در این میان، تدابیری نیز در منطقه النبطیه اتخاذ خواهد شد. از وزارت آموزش و پرورش نیز خواسته شده است که در مناطق بقاع و بیروت، مدارس را در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل کند.

از سوی دیگر، برای برگزاری مراسم عاشورا مناطق مشخصی تعیین شده است از مردم درخواست شده است در آن اماکن به عزاداری بپردازند تا در امان باشند.

اطلاعات منتشر شده حاکی است که خدیجه از ساکنان منطقه عرسال و متولد 1990 است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • عطا خان بداقا ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 0
    موندم چی توی مغز باطل اینها میکنند و میگند که حاضرن این کارو بکنن..به توی احمق که هوری هم نمیرسه..خاک بروان سر جاهل کم عقلت
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 0
    احتمالا پهن
  • امید ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 0
    درود خدا واولیاء خدا بر رزمندگان حزب الله لبنان که با پیروی از ولایت هم در جنگ سخت پیروز میدانند وهم در نبرد ناجوانمردانه تروریست های وهابی.امید دارم عملکرد حزب الله همیشه قهرمان الگوی بعضی از دولتمردان شود.
  • سید علی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 0
    به نظرم باید واسه عملیات راه سازی و تونل سازی یه جا منفجرش کنند !
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    1 0
    روسری قرمزش منو یاد علمای !!کثیف وهابیت می اندازه ایضا شمرررررررررررررر
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    1 0
    بهترين کار همون اعمالي است که حيوانات داعشي و تکفيري با زنان ايزدي ميکنند . عکس هاش رو هم منتشر کنند تا خوب ببينند. داعشي جماعت فقط زبان زور را مي فهمد. رحم کردن به اينها نهايت ساده لوحي است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس