کد خبر 356211
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این تصمیم کفاشیان نبود، بلکه مدیران باشگاه ها از هیات رئیسه سازمان لیگ خواستند که مانع ورود دوربین های تلویزیونی شویم.

به گزارش مشرق، وقتی دوربین‌های رسانه ملی پشت درهای ورزشگاه های محل برگزاری بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر ماندند، تلفن های مسوولان فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی مشغول شد، اما با این حال هیچ یک از مسوولین فدراسیون در این رابطه اظهارنظر نکردند تا مبادا متهم به دخالت در این پرونده بحث برانگیز شود، ولی مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون در این خصوص اظهارنظر کرد و از احتمال حل مشکل به وجود آمده میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما طی امروز و فردا خبر داد.

آقای نبی بالاخره فدراسیون فوتبال تهدید خود را عملی کرد، در حالی که گفته می‌شود به احتمال زیاد در دقیقه 90 با ورود دستگاه های بالادستی مشکل برطرف خواهد شد.

این تصمیم کفاشیان نبود، بلکه مدیران باشگاه ها از هیات رئیسه سازمان لیگ خواستند که مانع ورود دوربین های تلویزیونی شویم. پس از مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و تائید این مصوبه در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کفاشیان و تاج مجبور شدند این تصمیم را عملی کنند در صورتی که ما خودمان هم دوست نداشتیم این کار صورت بگیرد چون مردم به عنوان علاقمندان اصلی نباید از تماشای فوتبال محروم شوند.

گفته می شود شرکت ایران نوین هم از این تصمیم به شدت ناراضی است.

باید قبول کنیم که این تصمیم تبعاتی را برای فدراسیون فوتبال دارد که مهمترین آن موضوع نارضایتی اسپانسر مسابقات است به همین دلیل من تصور می کنم که این مشکل به زودی حل شود، مطمئنا هر دو طرف برای حل مشکل مصمم هستند از این رو به مردم قول می دهم که مشکل به زودی حل خواهد شد.

فکر می کنید بازی های روز دوم هفته دوازدهم از طریق رسانه ملی پخش تلویزیونی داشته باشد؟

نمی توانم به صورت 100 درصد در این خصوص اظهارنظر کنم اما اهمیت موضوع آنقدر بالاست که پیش بینی می شود در اسرع وقت این مساله حل و فصل شود. چون مشکلات زیادی در پی اجرای این تصمیم برای طرفین به وجود خواهد آمد.

اما با این حال مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرده کوتاهی از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته در شرایطی که ما قصد پوشش خبری این بازی های را داشتیم؟

این حرف اغراق است، شاید باورتان نشود اما در برخی ورزشگاه ها اصلا تیم های تلویزیونی اعزام نشدند با این وجود این مشکل باید حل شود مطمئنا این حرف ها و خط و نشان ها کمکی به حل ماجرا نخواهند داشت به همین دلیل بهتر است دوستان با کمی خونسردی ماجرا را دنبال کنند.

منبع: روزنامه قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Ali ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    اصلا نباید پول مفت به این فوتباليستها داد همین طوریش دارن به اندازه کافی از بیت المال میخورن دیدن کمه دنبال یه راه تازه هستن. ما نمی خواهیم فوتبال ببینیم ....
  • ناشناس 4 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    آقای نبی مگه دولت هزینه تیم ها رو نمیده .......
  • مرتضی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    فوتبال ایران هیچ جذابیتی نداره همون بهتر که پخش نکنن، بجاش لیگ اسپانیا و انگلیس بزارن
  • ناشناس ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    از مسئولین صدا و سیما میخوام هیچ وقت این بازی های خواب آور رو از مسئو لین صدا و سیما تقاضا داریم هیچ وقت این بازی های خواب آور را بخش نکنند. ِ
  • احمرضا ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    با اين كيفيت فوتبال وبا اين كيفيت تصاوير تلويزيوني ، همون بهتر كه پخش نشه و ما اين همه حرص وجوش نخوريم
  • اکبر ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    بابا این فوتبال رو بدین به بخش خصوصی ،چرا از بیت المال براش هزینه میشه . خدا شاهده 60میلیون نفر ناراضی هستند.
  • رضا از مشهد ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    دود نادانی دو ارگان(صدا و سیما و فدراسیون فوتبال) به چشم مردم حالا فوتبالایران چی بود و چقدر بیننده داشت که گل بود و به سبزه هم آراستنش
  • رضا نعمتی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    خب نبین مگه مجبورت کردن. اگه حق واقعی فوتبال رو بدن نیازی به بیت المال نخواهد داشت
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    صدا سیما در مقابل فوتبالیها نباید تسلیم بشود مطمئن باشید ورزشگاه هم خالی باشه انها حریص تر از این حرفها هستند که دوام بیاورند.
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    عوضش ماندن در فدراسیون انقدر برای کفاشیان جذابیت دارد که هر بار از یک روش استفاده کنه. صدا و سیما روی حرفت محکم بایست خیلی نمی تواننند تحمل کنند و آنوقت اصلا مبلغ را کاهش هم بده
  • داود ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    خيلي خوبه ديگه وقتمون هدر نميره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس