کد خبر 355338
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

با تلاش ماموران انتظامی استان قم دختری که از روی پل آهنچی قم قصد پایین انداختن خود به داخل رودخانه را داشت از خودکشی منصرف شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، در این رابطه بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه دختری روی پل آهنچی قم قصد پایین انداختن خود به داخل رودخانه را دارد، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.  
 
وی با تاکید بر اینکه نباید در این مواقع زمان از دست برود، تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران 110 قم و طرح این موضوع در شبکه سراسری و همچنین حضور عوامل یگان امداد و اکیپی از کلانتری 14بلافاصله یگان های امدادی نیز در محل مورد نظر حضور یافتند.  
 
سرهنگ "احمد صادقی" افزود: در ادامه پس از دقایقی صحبت کردن با وی، نامبرده از خودکشی منصرف و تحویل اورژانس اجتماعی شد.  
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: این دختر 22 ساله، مورد ضرب و شتم قرار گرفتن از سوی نامزد و همچنین برادرش را علت اصلی این اقدام خود عنوان کرده است که نهایتاً پس از اخذ دستور از مقام قضایی با دریافت ضمانت وی تحویل خانواده اش شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس