کد خبر 354710
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

ارتش عراق، با به کارگیری سامانه موشکی کورنتِ روسی، 11 تروریست داعشی را در شرق بعقوبه به هلاکت رساند.

به گزارش مشرق؛ "عبدالامیر الزیدی" فرمانده عملیات دجله، روز پنج شنبه به پایگاه خبری شبکه السومریه اعلام کرد: نیروهای ویژه ارتش عراق، با استفاده از سامانه های موشکی ضد تانک پیشرفتۀ روسی، دو خودروی نظامی داعش را در اطراف روستای توکل، از توابع منطقه المقدادیه هدف قرار دادند و 11 تن از عناصر داعش را به هلاکت رساندند.
 
الزیدی تاکید کرد: دقت هدفگیری سامانه کورنت، نیروهای امنیتی عراق را در چند هفته اخیر یاری کرد و ما توانستیم خودروهای داعش را هدف قرار داده، خسارت های سنگین جانی به آن ها وارد کنیم.
 
فرماندهی دجله، در 19 ماه آگوست از مسلح شدن ارتش عراق به سامانه های موشکی کورنت روسی خبر داد. این سامانه موشکی، به منظور هدف گیری زره پوش ها و تانک ها به کار گرفته می شود.
 
گفته می شود که استفاده از این سامانه موشکی، معادلات جنگ ضد داعش را دگرگون خواهد کرد.
 
درهمین حال، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز از انهدام شش خودروی گروه داعش در جنوب تکریت و کشته شدن همه سرنشینان آن خبر داد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    حتما باید از رباب جدید روسیه نام ببرید. مرد مومن تمام ارتش عراق تسلیحات روسی دارد و در جنگ با ایران با این تسحیلات دمار از روزگارمان درآورد.
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    فک کنم ابر قدرتها یه سیبل متحرک و برنامه ریزی شده ساختن که هم به اهداف از پیش تعیین شده آسیب بزنه (که به اهدافشون زودتر برسن و یک کاتالیست استراتژیک محسوب میشه) و از طرفی خود این سیبل متحرک در آخر ماموریت قراره مورد آزمایش سلاحهای پیشرفته ابرقدرتها قرار بگیره و نابود بشه .بعدش میان پزش رو میدن منت میزارن سر دنیا که :آره ما بودیم که این گروه خطرناک رو از بین بردیم.کار بقیه کشور نبود از دست بقیه کاری ساخته نبودش...و میگن این نقشه ای بود که ما (ابرقدرتا) همه تروریستای دنیا رو یکجا جمع کنیم (به طمع پول و ثروت و قدرت و اختیارات زیاد) و بعدش همه رو یکجا نابود کنیم.(در واقع میخواستیم اسلحه هامو رو تست کنیم...)خیلی کارشون هالیوودی بود .دیروز که من قسمت آخر بتمن رو دیدم -بازگشت شوالیه تاریکی- دیدم که چقدر سوژه این فیلم و بدمن های فیلم مثل گروه داعش عمل میکنند. اینایی که توی اتاق های فکر آمریکاییا هستن یحتمل سوژه هاشون رو از فیلماشون میگیرن.حالا فک کن ما یه اتاف فکر داشته باشیم.افرادش بیان از روی فیلمای خودمون استراتژی استخراج کنن...فیلم مدرسه موشا فک کنم برای شروع بد نباشه یا معراجیا...نه اون که نه...لااقل بیاین روی سناریساها مون کار کنیم شاید بعدا سیاست خارجیمون هم درست بشه... آقا چرا اینقدر روی پستای من حساس میشین ؟من دارم کمک میکنم منتهی بطور غیر مستقیم.اتاق فکر که نداریم.حقوق هم که بهم نمیدین...مجبورم اینجوری کار کنم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس