سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: فردی که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب می‌شود باید هم تجربه این کار را داشته باشد و هم لیاقت آن را و بشود روی او حساب کرد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان، ضمن سنگین خواندن این بازی گفت: نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. بچه‌های ما در خط دفاعی بسیار خوب کار کردند و همانطور که از قبل هم برنامه داشتیم توانستیم ضربات ایستگاهی و حملات نفت را خنثی کنیم. نیمه دوم شرایط بهتر شد و حتی می‌توانستیم به گل برسیم ولی نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: نفت اصلا تیم معمولی نیست و اگر می‌خواستیم مقابل آنها درست دفاع نکنیم گل می‌خوردیم. مهاجمان آنها به خوبی بلد هستند از موقعیت‌ها استفاده کنند. ما ابتدا می‌خواستیم گل نخوریم و هدف اول تیم ما این بود. نتیجه صفر - صفر در خانه حریف نتیجه خوبی است. ما به هدفمان در این بازی رسیدیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: کار سختی پیش‌رو داریم و تیم مشکلات زیادی دارد که البته برخی از آنها با کمک آقای آذری حل شده است. جا دارد از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم.

گل‌محمدی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی گفت: این تصمیمی است که سرمربی تیم ملی گرفته و ما باید به عنوان اهالی فوتبال به او احترام بگذاریم. برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد اضافه شدن احتمالی فرهاد مجیدی به کادر فنی تیم ملی چیست، خاطرنشان کرد: به نظرم اگر قرار است کسی اضافه شود بهتر است کی‌روش فردی را انتخاب کند که در نبود او قدرت جمع کردن تیم ملی را داشته باشد. فردی که انتخاب می‌شود باید هم تجربه این کار را داشته باشد و هم لیاقت آن را و بشود روی او حساب کرد. به عقیده من جای چنین فردی در کادر فنی تیم ملی خالی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیح ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    حتما توقع داشتی تو رو انتخاب کنه؟؟
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    تو حواست به تيم خودت باشه سقوط نکنين خداي ناکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس