کد خبر 349296
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

اکسپريا E3 که به اندرويد 4.4.2 کيت کت مجهز است، 4 گيگابايت حافظه داخلي دارد و از کارت حافظه جانبي تا حداکثر 32 گيگابايت پشتيباني مي کند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، از سري E گوشي هاي هوشمند سوني يک محصول ميان رده به زودي وارد بازار مي شود که تا نسل سوم شبکه هاي همراه را پشتيباني و با 2 سيم کارت به صورت هم زمان کار مي کند.

اين گوشي به صفحه نمايش 4.5 اينچي از نوع IPS مجهز است.

اکسپريا E3 که به اندرويد 4.4.2 کيت کت مجهز است، 4 گيگابايت حافظه داخلي دارد و از کارت حافظه جانبي تا حداکثر 32 گيگابايت پشتيباني مي کند.

ابزارهاي ارتباطي آن شامل شبکه WiFi ، نسخه 4 بلوتوث، سامانه NFC و درگاه ميکرو USB است و دوربين 5 مگاپيکسلي اين ابزار اندرويدي مي تواند عکس هايي با کيفيت 2592 در 1944 پيکسل را به ثبت برساند و با کيفيت 1080P در سرعت 30 فريم بر ثانيه فيلم برداري کند.

دوربين دوم آن VGA است.پردازنده اصلي اکسپريا E3 از نوع 4هسته اي 1.2 گيگاهرتز و پردازنده گرافيکي آن Adreno 305 است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس