کد خبر 343058
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

در شبی که اسپانیا در نخستین دیدار خود از مسابقات انتخابی یورو ۲۰۱۶ مقدونیه را در هم کوبید تیم‌های انگلیس و روسیه هم رقبای خود را شکست داد.

به گزارش مشرق، دور اول مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2016 اروپا شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری 9 بازی  در سه گروه مختلف پیگیری شد. در یکی از این دیدارها و از گروه C تیم ملی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سیوداد دی‌والنسیا پذیرای مقدونیه بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 5 بر یک در هم بکوبد. در این بازی که ایکر کاسیاس درون دروازه لاروخا بود سرخیو راموس (15- پنالتی)، فرانسیسکو آلکاسر (17)، سرخیو بوسکتس (45)، داوید سیلوا (50) و پدرو رودریگس (90) گلزنی کردند. تک‌گل مقدونیه را هم آگیم ایبرایمی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شاگردان ویسنته دل‌بوسکه با این برد با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی صدرنشین گروه خود شدند.

در سایر دیدارهای گروه C نتایج به شرح زیر رقم خورد:

لوکزامبورگ یک- بلاروس یک

اوکراین صفر- اسلواکی یک

همچنین شب گذشته از گروه E تیم‌های سوئیس و انگلیس در ورزشگاه سنت‌یاکوب پارک شهر بازل به مصاف یکدیگر رفتند. انگلیسی‌ها که به دنبال تلافی عملکرد ضعیف خود در جام جهانی 2014 دراین رقابت‌ها هستند میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. هر دو گل سه‌شیر را در این بازی دنی ولبک، مهاجم جدید آرسنال در دقایق 58 و 90 به ثمر رساند. شاگردان روی هاجسون با کسب این سه امتیاز با تفاضل گل 2+ صدر جدول این گروه را با لیتوانی به طور مشترک در اختیار دارند.

در سایر دیدارهای گروه E نتایج به شرح زیر رقم خورد:

استونی یک- اسلوونی صفر

سن‌مارینو صفر- لیتوانی 2

از گروه G همچنین شب گذشته روسیه که در ورزشگاه خیمکی میزبان لیختن‌اشتاین بود با نتیجه پرگل 4 بر صفر به میهمان خود غلبه کرد. شاگردان فابیو کاپلو در این دیدار توسط مارتین بوخل (4- گل به خودی)، فرانتس بوریمیر (50- گل به خودی)، دیمیتری کومباروف (54- پنالتی) و آرتم ژیوبا (65) به گل رسیدند. روسیه با این برد با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مونته‌نگرو صدرنشین گروه خود شد.

در سایر دیدارهای گروه G نتایج به شرح زیر رقم خورد:


اتریش یک- سوئد یک

مونته‌نگرو 2- مولدوای صفر
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس