کد خبر 341033
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

اسطوره فوتبال آرژانتین از حضور هموطنش در دیدار خیریه‌ای که برای تبلیغ صلح در نواز غزه در رم برگزار شد انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته (دوشنبه) یک دیدار دوستانه با حضور پنجاه تن از ستارگان پیشین و حال حاضر فوتبال جهان از جمله دیه‌گو مارادونا، روبرتو باجو، والدراما، آندری شوچنکو، بوفون و... برگزار شد که هدف آن تبلیغ برای برقراری صلح در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به خصوص در منطقه جنگ زده غزه بود.

در این بازی که پیشنهاد آن را چندی پیش پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان داد و به همت مؤسسه خیریه تحت مدیریت خاویر زانتی، کاپیتان پیشین اینتر برگزار شد، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی تیم اینتر هم حضور داشت که این موضوع ناراحتی هموطن اسطوره‌ای او، دیه‌گو مارادونا را در پی داشت.

پس از این بازی که در شهر استادیو المپیکوی شهر رم ستاره‌های فوتبال جهان در قالب دو تیم موسسه خیریه اسکولاس اوکورنتس با هدایت آرسن ونگر و تیم بنیاد خیریه پوپی (بنیادی که توسط زانتی اداره می‌شود) با هدایت شاگردان تاتا مارتینو به مصاف هم رفتند، مارادونا بار دیگر دشمنی‌اش را با ایکاردی ثابت کرد و به خبرنگاران گفت که از حضور او در این مسابقه عصبانی است چون او را جزو اهالی دنیای فوتبال نمی‌داند.

دشمنی مارادونا با ایکاردی که در این بازی خیریه هت تریک کرد، مربوط به ماجرای جنجالی می‌شود که چند ماه پیش رخ داد و مهاجم اینتر هم یک طرف قضیه بود.

دسامبر سال گذشته بود که اعلام شد ایکاردی قصد دارد با وندا نارا همسر مکسی لوپس، مهاجم سابق بارسلونا که اکنون برای کیه‌وو بازی می‌کند ازدواج کند. انتشار این خبر در حالی بود که هنوز زمان زیادی از جدایی نارا از لوپس نمی‌گذشت و رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که ایکاردی که از دوستان صمیمی لوپس هم بود، یکی از دلایل جدایی همسرش از او بوده است.

مارادونا در اولین کنفرانس خبری خود پس از انتشار این خبر گفت اگر او جای مکسی لوپس بود مشتی به صورت ایکاردی می‌کوبید. مارادونا گفت در زمان او اگر یکی از بازیکنان به همسر یا نامزد هم تیمی‌اش نظر می‌داشت کشته می‌شد و حق ایکاردی است که به چنین سرنوشتی دچار شود.

اسطوره فوتبال آرژانتین پس از بازی نمایشی شب گذشته دوباره کینه خود را از ایکاردی نشان داد و گفت: ایکاردی را جزو خانواده فوتبال نمی‌دانم.

این بازی در پایان با نتیجه 6 بر 3 به سود تیم بنیاد خیریه پوپی به پایان رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس