کد خبر 339764
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: کم‌تجربگی یکی از عوامل عدم موفقیت ما در مسابقات اخیر بوده است.

به گزارش مشرق، مجید باقری‌نیا بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: این برد را به مربی جوان تراکتورسازی رسول خطیبی و هوادان این تیم تبریک می‌گویم. تیم ما در 2 بازی پی در پی به دلیل بی تجربه بودن نفرات تیم 10 نفره شده است. این یکی از عوامل شکست ما مقابل حریفان است. تیم ما خیلی بهتر بازی می‌کند و در نیمه اول با وجود 10 نفره شدن اگر قدر موقعیت‌هایمان را میدانستیم نتیجه چیز دیگری می‌‌شد.

وی افزود: در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردیم و تراکتورسازی با استفاده از جاهای خالی بیشترین سود را برد.

باقری‌نیا در مورد صحبت‌های مهدی تارتار در مورد مسجد سلیمان، اظهارداشت: آقای تارتار مسجد سلیمان روزانه 200 هزار بشکه نفت صادر می‌کند و فوتبال این کشور از پول همین نفت استفاده می‌کند. من گفتم مسجدسلیمان اگر از داشته‌های خود استفاده کند می‌تواند مانند شهرهای بزرگ از امکانات خوبی برخوردار شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا فکر می‌کند حضور تیمش در لیگ برتر یک ساله است، اظهارداشت: این به برنامه‌ریزی فدراسیون و وضعیت آب و هوایی مسجدسلیمان باز می‌گردد که خیلی از بازییکنان خوب هم با هزینه بالا نمی‌آید. سقف پولی که ما در نظر گرفتیم چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان است که کسی تا به امروز ریالی دریافت نکرده است.

وی در مورد اینکه ایا احساس نمی‌کند نیمکت این تیم دچار تغییرات شود عنوان کرد: ما همیشه ساک به دوش هستیم و این از اختیارات مدیران فوتبال است و هر وقت بخواهند می‌توانند تصمیم بگیرند اما فکر نکنم مشکل با من رفع شود ما باید به دنبال تقویت نفت باشیم که این بستگی به پول دارد کدام تیم با این بودجه به مسابقات آمده است، امیدوارم در هفته‌های آتی ضمن تقویت تیم به بازیکنان و مسائل مالی هم فکر شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس