در اولین روز هفته ششم لیگ برتر مربیان از هر دری گفتند؛ اما اظهارات امیر قلعه نویی درباره قرارداد کی روش جالب و در نوع خود خواندنی بود.

گروه ورزشی مشرق، در روز اول هفته ششم لیگ برتر، استقلال با سه گل بر حریف غلبه کرد تا در صدر بماند. سایر مدعیان نیز به تساوی قناعت کردند و البته، تراکتور نیز پیروز شد. در این بین، اظهارات سرمربی استقلال درباره سرمربی تیم ملی، در نوع خود جالب توجه بود.
در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند که در زیر می خوانید.

استقلال تهران 3- گسترش تبریز صفر

باز هم ژنرال علیه کارلوس
به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر صفر مقابل گسترش در نشست خبری گفت: برد خوب را به یک خوب تقدیم می‌کنم برد را به غلامحسین عزیز تقدیم می‌کنم که نوه عزیزش با پیراهن مظلومی در ورشگاه حضور داشت. خدا را شکر می‌کنم که با یک بازی منطقی سه امتیاز را گرفتیم.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی ادامه داد: در نیمه دوم افت داشتیم اما نظم خوبی در دفاع داشتیم. بین نیمه هم به بازیکنان گفتم و فکر نکنند با دو گل بازی تمام شده و گل سوم را هم زدیم. با جابه جایی که در زمین انجام دادیم موفق شدیم. خوشحالم که برهانی هم گلزنی کرد. اگر او به شرایط آرمانی برگردد قدرت گلزنی ما بیشتر می شود و حضور مردم در ورزشگاه بازی به بازی بیشتر می شود تا استقلال به اهدافش برسد.
امیر قلعه‌نویی ادامه داد: ساختار دفاعی خوبی داریم در بازی با سایپا هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما هم نظم دفاعی ما بهتر شده و هم اشتباهات فردی کمتر شده است.
وی در مورد اینکه برد با سه گل چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر دارد گفت: از روزی که مربیگری را شروع کردم همیشه بازی تهاجمی را در دستور داشتم. پارسال هم مشکلاتی داشتیم که نمی‌خواهم به انها اشاره کنم. تا فردا قبل از تمرین باید شادی کنیم و بازی به بازی باید بهتر باشیم تا خواسته‌های مردم را در زمین پیاده کنیم.
سرمربی استقلال در مورد تیمش گفت: تیمی که 6 گل می‌زند و گل نمی‌خورد معلوم است که به آرمان‌های فنی‌اش نزدیک می‌شود. با حضور مدافعان کلاسیکمان تفاضل قدی ما بالاتر می رود و روی ضربات ایستگاهی هم می‌توانیم بیشتر خطرناک شویم.
قلعه نویی در مورد رمضانی گفت: او یکی از مهاجمان آینده دار خوب فوتبال ما خواهد بود اما نیاز به محیط پذیری دارد. اگر به زمین برود جواب ندهد به پروسه زمانی نیاز دارد که برگردد از بازیکنان خوب از نظر فنی و اخلاقی است.
وی در مورد رفتن کی روش گفت: اولا خودم دوست دارم کی‌ روش بماند دلیلش را هم می‌گویم اما یک سری دوستان قلم به دست که همه آنها را می شناسند فضایی را در جامعه به وجود آوردند که به نفع ما نیست که مسایل را جور دیگر نشان می‌دهد. چند نفری خط مشی در فوتبال نشان می‌دهند که خیانت می‌کنند. از نظر نتیجه و آمار خوبی نداشتیم اما کی روش از فوتبال ما شناخت پیدا کرده و اشراف دارد و زمان کمی هم نیست و برنامه اردویی تنظیم شده است. در جام جهانی تیم‌هایی که نتیجه نگرفته‌اند در جام ملت‌ها می‌توانند جبران کنند اما قرارداد نباید قرارداد ترکمنچای باشد من موافق حضور کی روش هستم نه موافق دیدگاه آن. چند نفر که یکی از آنها هم میکروفن دستش است و من هم اگر یکی از مدیران بودم قصه را جوری آماده می‌کردم که کی روش بماند.

تارتار: اختلاف ما با استقلال زیاد نبود
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشبه گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: باید بگویم همانطور که پیش بینی می‌کردیم اختلاف فنی خیلی بین دو تیم نبود اما بحث تجربه هم هست. بازیکنان استقلال از کوچکترین‌ موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را کردند اما از ارزش بازیکنان ما کم نمی‌کند. شاید اگر بازی را ندیده باشند بگویند قصد توجیه داریم اما واقعیت این است که بازیکنان ما خوب بازی کردند. این نتیجه قابل توجیه نیست.
وی در مورد اینکه چرا عناصر هجومی را به میدان فرستادید درحالی که استقلال حمله می کرد، گفت: نتیجه دو بر صفر یا سه بر صفر فرقی نمی‌کند ما می‌خواستیم به امتیاز برسیم اما تجربه استقلال از ما بیشتر بود خیلی خوب ما را کنترل کردند. تمامی عناصر هجومی خود را به میدان آوردیم.



تراکتورسازی تبریز 3- نفت مسجدسلیمان صفر

باقری‌نیا: آماده رفتنم
به گزارش مشرق، مجید باقری‌نیا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: این برد را به مربی جوان تراکتورسازی رسول خطیبی و هوادان این تیم تبریک می‌گویم. تیم ما در 2 بازی پی در پی به دلیل بی تجربه بودن نفرات تیم 10 نفره شده است. این یکی از عوامل شکست ما مقابل حریفان است. تیم ما خیلی بهتر بازی می‌کند و در نیمه اول با وجود 10 نفره شدن اگر قدر موقعیت‌هایمان را میدانستیم نتیجه چیز دیگری می‌‌شد. در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردیم و تراکتورسازی با استفاده از جاهای خالی بیشترین سود را برد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشباقری‌نیا در مورد صحبت‌های مهدی تارتار در مورد مسجد سلیمان، اظهارداشت: آقای تارتار مسجد سلیمان روزانه 200 هزار بشکه نفت صادر می‌کند و فوتبال این کشور از پول همین نفت استفاده می‌کند. گفتم مسجدسلیمان اگر از داشته‌های خود استفاده کند می‌تواند مانند شهرهای بزرگ از امکانات خوبی برخوردار شود.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا فکر می‌کند حضور تیمش در لیگ برتر یک ساله است، اظهارداشت: این به برنامه‌ریزی فدراسیون و وضعیت آب و هوایی مسجدسلیمان باز می‌گردد که خیلی از بازییکنان خوب هم با هزینه بالا نمی‌آید. سقف پولی که ما در نظر گرفتیم چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان است که کسی تا به امروز ریالی دریافت نکرده است.
وی در مورد اینکه ایا احساس نمی‌کند نیمکت این تیم دچار تغییرات شود عنوان کرد: ما همیشه ساک به دوش هستیم و این از اختیارات مدیران فوتبال است و هر وقت بخواهند می‌توانند تصمیم بگیرند اما فکر نکنم مشکل با من رفع شود ما باید به دنبال تقویت نفت باشیم که این بستگی به پول دارد کدام تیم با این بودجه به مسابقات آمده است، امیدوارم در هفته‌های آتی ضمن تقویت تیم به بازیکنان و مسائل مالی هم فکر شود.

خطیبی: چند بازیکن را به خاطر پرسپولیس بازی ندادم
به گزارش مشرق، رسول خطیبی بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از 3 امتیاز خانگی و گل‌های زده راضی هستم؛ اما از بازیکنان بعد از اخراج بازیکن حریف تا نیمه دوم راضی نبودم. خیلی خوشحالم در نیمه اول گلی به ثمر نرسید.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی افزود: در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم شکاف خط دفاعی نفت را پیدا کردیم و گل‌هایی را زدیم. این برد را به هواداران خونگرم تراکتورسازی تبریک می‌گویم تا به امروز تمام امتیازات خانگی را گرفتیم و در بیرون از خانه هم بد نبودیم. با روحیه بشاش و تیمی همرنگ برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم و در طول هفته هر بازیکنی هماهنگ و بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد. برایم بازیکن آماده ملاک است و اگر امروز ترکیب جدیدی دیدید به خاطر این است که چند بازیکن ما 2 اخطاره بودند مثل حبیب گردانی که البته از آنها در پایان نیمه استفاده کردیم. تعویض ما در تغییر نتیجه هم جواب بدهد.
سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: جمشید نظمی از مالزی پول آورده است. امیدوارم در یکی دو روز آینده حقوق بازیکنان پرداخت شود تا با روحیه آماده بازی‌ها شویم.
خطیبی در مورد حضور هواداران در تهران گفت: از تمام هواداران می‌خواهم فقط به فکر تراکتورسازی و تیم خود باشند و به حاشیه توجه نکنند. ما هم به دنبال ارائه بازی تماشاگرپسند هستیم.



نفت تهران صفر- پیکان صفر

ابراهیم‌زاده: کادر فنی که نمی‌تواند گل بزند
به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل تیم‌های نفت و پیکان اظهار داشت: روز گذشته هم در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که شرایط‌مان بهتر خواهد شد. ما امروز گردن‌کلفت‌تر ظاهر شدیم. هر چه بازی به سمت دقایق پایانی پیش می‌رفت، شرایط ما تغیری می‌کرد. نظم تیمی مهمترین موضوعی بود که در این دیدار به دنبال آن بودیم. در سیستم خود تغییراتی دادیم که پس از آن فوتبال‌مان بهتر شد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی ادامه داد: البته از این نکته نمی‌گذرم که نفت تیم آسیایی است و سال گذشته رتبه سوم را کسب کرد؛ اما باید به هماهنگی لازم برسیم. مطمئنا شرایط ما بهتر از این خواهد شد و کامل‌تر و قوی‌تر ظاهر می‌شویم. بازیکنان جوانی داریم که نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی لازم برسند.
سرمربی پیکان در حصوص اینکه چرا تیمش به گل نمی‌رسد، گفت: تمرینات خود را انجام می‌دهیم. یک بار هم به مسئولان باشگاه جواب دادم که برای گل زدن ابراهیم‌زاده یا هر کسی دیگری از کادر فنی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. برای گلزنی چند فاکتور اهمیت دارد اول اینکه باید افرادی را انتخاب کنیم که در این امر موفق باشند. ما این کار را انجام دادیم. سعید دقیقی و اتروویچ را جذب کرده‌ایم. مهاجم خارجی ما سال گذشته در کرواسی بالای 25 -26 گل به ثمر رساند. یکسری پاسورهای خوب هم جذب کرده‌ایم اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که باید استرس بازیکنان از بین برود تا بتوانیم به گل برسیم. اینکه پای بازیکن به گل باز شود مهم است.
ابراهیم‌زاده تاکید کرد: شما ببینید سال گذشته کریم انصاری‌فرد آقای گل لیگ شد اما تا هفته نهم فقط یک گل به ثمر رسانده بود. باید کار کنیم و در تمرینات این کار را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید به تمرینات ما بیایید و ببینید که هر گونه تمرینی در خصوص گلزنی انجام می‌دهیم. ما در آینده بهتر خواهیم شد و همان امروز دیدید که بازیکنان با همدلی بیشتری می‌دویدند.
سرمربی پیکان در خصوص عملکرد مؤثر سیدمهدی رحمتی یادآور شد: شاید دروازه‌بان نفت هم توپ پایانی را دفع نمی‌کرد ما به پیروزی می‌رسیدیم. بحثی در مورد رحمتی نیست همه تیم‌ها دوست دارند او را داشته باشند آن هم به دلیل توانایی‌هایش است.
وی در خصوص اینکه چرا میلاد نوری و جهانگیر عسگری در ترکیب حضور نداشتند و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کردند یادآور شد: در کنفرانس پس از بازی در مورد شرایط همان دیدار صحبت می‌کنم و در طول هفته پاسخگوی چنین مسائلی خواهم بود.
وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرده از کادر فنی حمایت می‌کند و او چه پاسخی در مقابل این حمایت دارد، عنوان کرد: بهترین پاسخ ما به باشگاه این است که تلاش بیشتری کنیم. من به بازیکنان جوان اعتماد کردم دفاع چپ ما بازیکن تیم ملی امید است. نعمتی هم همین گونه آرمان قاسمی و دیوسالار جوان هستند و سایر بازیکنان هم به همین شکل. آنها در لیگ یک بازی کرده‌اند و باید اجازه بدهیم روز به روز بهتر شوند.
وی در خصوص اینکه مدافعان پیکان از عمق دچار اشتباه می‌شدند، گفت: تنها در یک صحنه غلامرضا رضایی توانست از عمق فرار کند شما دیدید همان رضایی را بازیکنان ما گرفتند. به هر حال بعضی بازیکنان استثنا هستند. در بازی با استقلال فقط خسرو حیدری می‌توانست یک لحظه بایستند و پس از آن به سرعت برود و باعث گلزنی شود. شاید هر بازیکن دیگری بود این اتفاق نمی‌افتاد.

منصوریان: رحمتی یک امتیاز از ما گرفت
به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل نفت مقابل پیکان اظهار داشت: در مورد کیفیت بازی باید بگویم که از بازیکنانم در خصوص تاکتیک‌پذیری بسیار راضی هستم اما باز هم در این دیدار موقعیت‌سوزی داشتیم. ما در همه بازی‌ها در خلق موقعیت خوب عمل می‌کنیم اما نمی‌توانیم به خوبی استفاده کنیم که باید این موضوع را برطرف کنیم.
وی با اشاره به عملکرد خوب رحمتی در این دیدار گفت: امروز روز مهدی رحمتی بود او چندین موقعیت صد در صد را از بازیکنان ما گرفت و به نظرم بهترین بازیکن میدان بود.این موضوع هم طبیعی بود چرا که او با کوله‌باری از تجربه وارد این میدان شده بود. رحمتی توانست یک امتیاز حیاتی برای پیکان بگیرد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشسرمربی نفت یادآور شد: ما نیاز داریم تا بیشتر کار کنیم میانگین سنی 23 سال یعنی اینکه تیم امید را در دست داریم من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها زحمت خود را کشیدند اما در بحث استفاده از موقعیت باید خیلی کار کنیم در هفته پیش رو  روی این نقاط کار خواهیم کرد و تدابیر لازم را می‌چینیم تا این نقیصه را از بین ببریم. یک امتیاز در دیدار خانگی کفایت نمی‌کند و حالا تقدیر این بود که چنین مسئله‌ای رقم بخورد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرش در خصوص قضاوت داور و گل‌هایی به دلیل آفساید مردود اعلام شد،‌چیست، تصریح کرد: در مورد عملکرد داوری صحبت نمی‌کنم. بیایید یک بدعت جدید بگذاریم و آن اینکه اصلا اجازه ندهیم در خصوص قضاوت داور صحبت کنیم. در این دیدار یکی از بهترین داوران 10 سال اخیر قضاوت می‌کرد و بهترین کمک‌ها هم او را همیاری می‌کردند. من نمی‌توانم تشخیص دهم واصلا به خود اجازه نمی‌دهم تا بخواهم در مورد داور صحبت کنند.
وی افزود: باید تلاش کنیم استرس را از داوران جدا کنیم و شرایط را برای آنها مهیا تا بتوانند بهترین قضاوت‌ها را داشته باشند. سیاست باشگاه و کادر فنی یکی است و آن این است که در مورد داور صحبت نمی‌کنیم.
سرمربی نفت در خارج از کنفرانس در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش اظهار داشت: من به کی‌روش مدیون هستم و او مربی بسیار خوبی است. به نظرم او باید بماند تا در جام ملت‌ها هم با تیم ملی کار کند اما استنباط من بر این است که یکسری کارها انجام می‌شود که او در ایران نماند.
منصوریان در خصوص صحنه‌ای که بازیکنان نفت توپ را بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و صاحب موقعیت شدند، گفت: من در همان صحنه گفتم که اگر توپ به گل تبدیل می‌شد ما هم توپ را وسط زمین می‌گذاشتیم و یک گل به پیکان تقدیم می‌کردیم.  سیاست باشگاه نفت و کادر فنی بر این است که بازی جوانمردانه رعایت شود البته از بازی جوانمردانه برداشت‌های گوناگونی می‌شود اما ما بر اساس اخلاق‌مداری رفتار می‌کنیم.



ذوب آهن یک- سپاهان یک

کرانچار هم به داوری اعتراض کرد
به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار در نشست پس از بازی ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان پیرامون این بازی اظهار کرد: با در نظر داشتن اینکه ما 6 بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشتیم، تیم ما بسیار افت داشت ولی بازیکنان جوان ما با انرژی و با زحمت فراوان توانستند جای این بازیکنان را پر کنند.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی افزود: ما توانستیم گل او را بزنیم، ذوب‌آهن به سرعت یک گل به ما تحمیل کرد و با یک بازیکن بیشتر بازی می‌کردیم ولی زمان کم بود و نتوانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی از بازیکنان تیمم راضی هستم گرچه نتیجه مورد قبول نیست و باید در آینده آن را جبران کنیم.
کرانچار درباره کیفیت دربی اصفهان، گفت: من مطمئنم که توجه ویژه‌ای به این بازی از طرف مردم شده است ولی باید توجه داشت که ما بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان اصلی کردیم و ساختار تیم ما در این بازی جوان بود اما در کل از بازیکنانم راضی هستم. همچنین ذوب‌آهن بسیار خوب در این بازی ظاهر شد و خلاقیت بازی در دقایقی را در دست داشتیم و ما خوش شانس بودیم که این بازی را واگذار نکردیم.
وی پیرامون بازیکنان نیمکت نشین تیم سپاهان تصریح کرد: در این بازی بیشتر بازیکنان نیمکت نشین تیم ما جوان بودند به جز محرم نویدکیا ولی همین که محرم می‌تواند بازی کند برای سپاهان سبب خوشحالی است.
کرانچار پیرامون نشان دادن پیراهن صلصالی توسط محمدرضا خلعتبری بیان کرد: من هیچ اطلاعی راجع به این موضوع ندارم و زمانی که گل به ثمر رسید تمام حواسم متمرکز به گل بود و در این باره باید از خود خلعتبری و سرپرست تیم توضیح بخواهیم ولی اگر این حرکت سبب شود که تیم به حاشیه رود من به خلعتبری تذکر می‌دهم.
وی با اشاره به در دست نداشتن بازیکنان اصلی تیم خود خاطرنشان کرد: ما در این هفته بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداشتیم ولی قطعا به بازی‌های خوب خود باز می‌گردیم و با سیستم 3-4-3 در بازی‌های آینده بازی می‌کنیم.
کرانچار با اشاره به اشتباه داوری در دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان گفت: روند پیروزی تیم ما در بازی با فولاد خوزستان به دلیل اشتباهات داوری شکسته شد. این در صورتی بود که ما در 90 دقیقه کاملا بر بازی تسلط داشتیم ولی اشتباهات داوری مانع از پیروزی ما در این دیدار شد و این نتایج ما را برای بازی هفته آینده مقابل ملوان محکوم به برد می‌کند.

تبریک مربی به بازیکنان برای داشتن انگیزه!
به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک برابر سپاهان در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: برای گرفتن 3 امتیاز آمده بودیم، نیمه اول خوب شروع کردیم اما نیمه دوم شرایط عوض شد و سپاهان فشار زیادی به ما وارد کرد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی ادامه داد: بعد از گلی که سپاهانی‌ها زدند ما فشار آوردیم و به گل هم رسیدیم، امید داشتیم که 3 امتیاز بازی را هم کسب کنیم اما اینگونه نشد، در کل از بازی تیمم راضی هستم و به خاطر داشتن انگیزه به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
گل‌محمدی خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم که امروز برابر سپاهان قرار گرفتیم و بازی برابر این تیم همیشه سخت است، امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم اولین پیروزی خود در لیگ امسال را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در  مورد دربی اصفهان تصریح کرد: دربی همیشه برای مردم هر شهری حساس و البته جذاب است. اولین دربی را در اصفهان تجربه کردم و فکر نمی‌کردم این تعداد از تماشاگران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.
وی افزود: نکته خیلی مهم این است که در بازی امروز تماشاگران دو تیم به هم بی‌احترامی نکردند و باید به فرهنگ بالای آنها تبریک گفت.
گل‌محمدی که پیش از این اعلام کرده بود دلایل عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن خارج از مستطیل سبز رقم می‌خورد در این مورد گفت: صلاح نمی‌دانم در شرایط کنونی در این خصوص حرف بزنم و جواب این سؤال را نمی‌دهم.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد تعویض مسلمان بعد از گلی که به ثمر رساند اظهار داشت: وی در نیمه اول کمی مصدوم شد اما این موضوع به تنهایی عامل تعویض وی نبود. مصدومیت و تغییر تاکتیک از عواملی بود که موجب شد وی را تعویض کنند. متأسفانه در گلزنی ضعیف هستیم و راحت گل می‌خوریم. باید این مشکل را در بازی‌های آینده برطرف کنیم.



فولاد خوزستان صفر- سایپا البرز صفر

رضایت جلالی از بازیکنان فولاد!
مجید جلالی در کنفرانس خبری پس از بازی بعد از ظهر امروز سایپا – فولاد اظهار کرد: از اینکه بعد از دوسال در خوزستان حضور پیدا کردم احساس خوبی دارم. سروش رفیعی، امید خالدی، عبدالله‌زاده و یوسف وکیا از بازیکنان خوب فولاد هستند و باید قدر فوتبال خوزستان را دانست. فوتبال خوزستان جواهر است و باید به آن ویژه نگاه کرد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشوی درباره دو پنالتی فولاد خوزستان گفت: من روی پنالتی اول معترض بودم و به نظرم پنالتی نبود.
جلالی افزود: بازی مدرن و خوبی از دو تیم مشاهده کردیم ولی آیب دیدگی دروازه‌بان کمی ما را نگران کرد.
وی درباره میلاد می‌دوادی گفت: میلاد بازیکن خوبی است و مشکلی با او ندارم اما آسیب دیدگی دروازه‌بان کمی کار ما را سخت کرد و نگران باز شدن دروازه بودیم.
سرمربی سایپا البرز عنوان کرد: کسب یک امتیاز از بازی امروز برای ما با ارزش است.

اسکوچیچ: بازیکنان سایپا وقت‌کشی می‌کردند
به گزارش مشرق، هفته ششم لیگ برتر در حالی امروز پیگیری شد که تیم فولاد خوزستان مقابل تیم سایپای البرز با نتیجه بدون گل تساوی به کار خود پایان داد.
اسکوچیچ در صحبت‌های خود اظهار داشت: بعد از اینکه دو پنالتی را از دست دادیم نتیجه بازی بدون گل تمام شد و من می‌توانم بگویم تقریبا از نتیجه بازی راضی هستم. به هر حال خودتان می‌دانید که در چنین مسابقاتی که تیم بر بازی سوار است و دو پنالتی از دست می‌دهد از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و مطمئنا دیگر نمی‌تواند با چنین شرایطی نمایش خوبی به اجرا بگذارد.
از گلزنی سرمربی تا ترکمانچای دانستن قرارداد کی روشسرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بعد از اینکه دو پنالتی را از دست دادیم تیم از لحاظ روحی روانی وضع خوبی نداشت و این امکان وجود داشت ما گل دریافت کنیم و بازی را از دست بدهیم. در نیمه دوم بازیکنان حریف وقت‌کشی کردند و باعث شدند بازی بی‌کیفیت شود. انتظار من از تیم بیشتر از بازی اول بود اما با توجه به شرایط حاکم بر تیم روند خوبی را طی می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: من به دنبال بهانه‌جویی نیستم اما ما یک بازیکن مثل بختیار رحمانی نیاز داریم تا به تیم کمک کند و یک شخصیتی به تیم بدهد که متاسفانه ما آن را نداریم. در نیمه اول بازی‌های مستقیم زیادی انجام شد اما این آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم. نیمه دوم بهتر بود اما متاسفانه دو پنالتی از دست دادیم.
وی در پاسخ به این سؤال که علت از دست دادن دو پنالتی چه بود، گفت: در هر حال این مسئله به من بازمی‌گردد اما به طور کلی پنالتی یعنی شخصیت در آن لحظه فردی که از لحاظ شرایط روحی برخوردار است می‌تواند از پنالتی استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: به هر حال اگر بازیکنان من پنالتی از دست دادند مسئولیت آن را من بر عهده می‌گیرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس