داوری ضعیف، ضعف گلزنی مهاجمان و وقت کشی حریف از مسائل عمده ای بود که سرمربیان تیم ها به آن اشاره داشتند.

از صحبت‌های عجیب قلعه‌نویی تا قهوه تلخ مرزبان
به گزارش مشرق، هفته سوم لیگ برتر با انجام 5 دیدار آغاز شد و طی آن سپاهان و فولاد حریفان خود را شکست دادند و 3 بازی به تساوی انجامید. (گزارش تفصیلی بازی‌ها +جدول)
پس از بازی سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

مرزبان: مساوی با صبا مثل قهوه تلخ بود

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخعلیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد  پس از تساوی یک بر یک مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: ما تیم خوبی بودیم و به شدت روی این بازی فکر کرده بودیم موقعیت‌های گل فراوانی داشتیم اما بازیکنان ما یاد نگرفته‌اند که گل زده‌شان را حفظ کنند و فکر گل دوم باشند.

وی ادامه داد: بعد از گلی که به صبا زدیم موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. از نظر روحی و روانی برای این مسابقه بسیار آماده بودیم.

سرمربی پدیده در مورد داور مسابقه گفت: این داور برای هر دو تیم اشتباهاتی داشت.

مرزبان با اشاره به قهوه‌ای که با خود به سالن کنفرانس آورده بود عنوان کرد: مساوی مقابل صبا مثل این قهوه تلخ و بدون شکر بود که من این قهوه را می‌نوشم.

 مرفاوی: به شدت از بازیکنان صبا راضی‌ام

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخعبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی یک بر یک مقابل پدیده در جمع خبرنگاران گفت: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. در نیمه اول هم به خوبی بازی کردیم و در نیمه دوم بعد از گل پدیده توانستیم خودمان را پیدا کنیم و گل مساوی را بزنیم. من به شدت از عملکرد فنی بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم. آنها تاکتیک‌هایی که مورد نظر من بود را به خوبی در زمین اجرا کردند.

سرمربی صبا در مورد داور جوان مسابقه گفت: من به داوری اعتراضی ندارم. او باید میدان‌های بیشتری ببیند تا تجربه بیشتری کسب کند.

مرفاوی در مورد دلیل تعویض‌های دیرهنگامش در این مسابقه گفت: من تیم خودم را خوب می‌شناسم و زمان تعویض همان موقع بود که تشخیص دادم.


 اسکوچیچ: از دیدار با راه‌آهن بیشتر از بازی با پرسپولیس راضی هستم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخبه گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری یک بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: از عملکردمان در این بازی نسبت به مسابقه با پرسپولیس راضی‌تر هستم. می‌دانستیم که کیفیت بیشتری داریم و باید آن را اثبات کنیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه به بازیکنانم گفتم به حملاتشان ادامه دهند این نکته را هم به آنان گوشزد کردم که تمرکز لازم را داشته باشند چون ممکن است راه‌آهنی‌ها در ضدحمله به گل برسند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: برای ما مهم پیروزی در این بازی بود که به آن رسیدیم و به همین خاطر هم به تهران آمده بودیم.

 استیلی: از داور عذرخواهی می‌کنم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخسرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سرمربی راه‌آهن تهران در خصوص اعتراض‌های مکررش به نحوه قضاوت داور گفت: کاش شما در رختکن بودید و می‌دیدید که جای استوک‌های بازیکنان حریف بر روی بدن‌های بازیکنان ما بود. متاسفانه در بعضی مواقع داور خطا را نمی‌دید و کمک داور می‌دید و همین مسئله باعث شد تا ما نسبت به این قضیه معترض باشیم اما اگر اعتراضی نسبت به داور داشتیم ما از وی عذرخواهی می‌کنیم. (متن کامل اظهارات استیلی)


 جلالی: از مهاجمانم گله مند هستم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخسرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: به طور کلی بر یازی مسلط بودیم و بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و می توانستیم پیروز باشیم.

وی ادامه داد:من از مهاجمان خود گله مند هستم باید بیشتر دقت کنند و من سعی می کنم در تمرینات و انجام چند تغییر این مشکل را حل کنم.

جلالی ادامه داد:بازیکنان ما دارند تست می شوند و باید بهترین نمایش خود را به نمایش بگدارند هیچ فشاری روی بازیکنان ما نیست.

جلالی در خصوص اخراج مجید ایوبی گفت:این اخراج در نحوه بازی تیم ما اثر منفی گذاشت و در دقایق پایانی تیم از نظر فنی با مشکل مواجه شد.

سرمربی سایپا در خصوص خط دفاعی تیم خود گفت:خط دفاع و خط حمله ما از دوندگی بالایی برخوردار است به خصوص خط دفاعی که در این سه بازی بدون اشتباه بازی کردند.

 تارتار: داور پنالتی ما را نگرفت

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخ مرزبانبه گزارش مشرق، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بعد از تساوی تیمش مقابل سایپا در گفت وگو با خبرنگاران بر لزوم تقویت نظارت بر عملکرد داوران تاکید کرد و افزود: داور در نیمه دوم یک پنالتی برای ما نگرفت و من از نحوه قضاوت این دیدار ناراضی هستم.

وی ابراز امیدواری کرد نظارت ها روی داوری بیشتر شود و ˈ کمیته داوران به غیر از صحنه های حساس بایستی کل قضاوت یک داور در بازی را مورد نظارت قرار دهد.ˈ

تارتار در خصوص بازی اظهار کرد: نیمه اول سایپا برتر بود و در نیمه دوم با چند تغییر روند بازی در اختیار ما قرار گرفت اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم.

وی گفت: می توانستیم برنده بازی امروز باشیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و همین باعث زیبایی فوتبال شده است. در روند امتیاز گیری در این سه هفته خوب نبودیم اما به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم.

تارتار ادامه داد: باید در تمرین ها بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود اما هفته به هفته بهتر خواهیم شد.


قلعه‌نویی: قرار شده ما لال شویم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخسرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست سنگین تیمش برابر سپاهان داور را به عنوان عامل اصلی این شکست معرفی کرد. امیر قلعه نویی با تاکید بر اشتباهات داوری گفت: شرایط داوری امروز ایران در وضعیت خوبی قرار ندارد و قرار شده ما هم لال شویم. (متن کامل صحبت های قلعه نویی)

کرانچار: از اظهارات قلعه نویی تعجب می کنم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخبه گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار استقلال تهران با سپاهان اصفهان پیرامون بازی اظهار داشت: من تعجب می کنم که برخلاف منشور بازیها، سرمربی تیم استقلال درباره داوری اظهار نظر کرد و در پاسخ سخنان قلعه نویی فقط این را می گویم که اگر مشکلی تیم استقلال از داوری بوجودآمده است سپاهان هم در لحظاتی از بازی دچار اشتباهات داوری شده است. (متن کامل صحبت های کرانچار)


منصور ابراهیم زاده: برنامه نفت وقت کشی بود

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخمنصور ابراهیم زاده سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه به زودی مشکل گل نزدمان را در دیدارهای آینده حل خواهیم کرد، گفت: یکی از ترفندهای تیم نفت مسجد سلیمان وقت کشی در طول 90 دقیقه بود.

وی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی انجام دادیم باتوجه به اینکه چند بازیکن آسیب دیده داشتیم اما می توانستیم در همان 30 ثانیه اول دروازه حریف را باز کنیم.

سرمربی تیم نفت پیکان تهران تاکید کرد: نسبت به بازی قبل بهتر بودیم و اعتقاد دارم می توانیم در بازیهای آینده بهتر از قبل هم ظاهر شویم.

ابراهیم زاده مصدومیت را یکی از دلایل ناکامی تیم خود دانست و افزود: امروز مجبور شدم از بازیکن چپ پای خودم در دفاع راست بازی کنم و میلاد نوری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم و امیدوارم با بازگشت مصدومانم به تمرینات شرایط بهتری را برای تیم پیکان ایجاد کنیم.

وی نفت مسجد سلیمان را یک تیم تدافعی خواند و ادامه داد: نفتی ها بیشتر به دفاع پرداختند اما با حضور دو بازیکنانشان به نام درویشی و ملکی بدنبال ضد حمله بودند و حتی در چند مورد نیز خطرناک ظاهر شدند.

سرمربی تیم نفت پیکان تهران در پاسخ به این سئوال که چه زمانی مشکل گلزنی تیم پیکان حل خواهد شد گفت: ما مهاجمانی داریم که ذاتا گلزنی هستند و لی باید پاس های خوبی نیز به آنان بدهیم البته تلاش می کنیم با تمریناتی که انجام می دهیم این مشکل بزرگ را نیز حل کرده و از دیدارهای آینده به گل هم برسیم.

وی زمین خوردن بازیکنان نفت را یک ترفند برای آنان دانست و اظهار داشت: وقتی با یک نیمه ، داور 5 دقیقه وقت اضافه می گیرد نشان می دهد که تیم حریف چقدر خود را بر زمین زده است.

ابراهیم زاده تاکید کرد: خودم شاهد بودم که یکی از بازیکنان نفت خود را به مصدومیت زد اما زمانی که برانکارد برای بیرون بردن وی به زمین آمد فوری از زمین بلند شد و شروع به بازی کرد.

وی افزود: احتمالا این یکی از ترفندهای تیم نفت مسجد سلمان برای اتلاف وقت بود.

سرمربی تیم نفت پیکان تهران در پایان و در پاسخ به این سئوال که چه زمانی بازیهای سرد و کسل کننده در لیگ برتر ما تمام می شود گفت: همیشه هفته های اول کمی سرد و کسل کننده است اما مطمئن باشید هر چه از زمان بازیها بگذرد تیم ها شرایط بهتری پیدا می کنند و بازیها نیز حساس تر و جذاب تر خواهند شد.

مجید باقری نیا: می توانستیم پیروز شویم

از صحبت‌های تعجب برانگیز قلعه نویی تا قهوه تلخبه گزارش مشرق، سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه بدنبال وقت کشی در دیدار مقابل پیکان نبودیم گفت: اگر بازیکنانم کمی دقت می کردند می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

مجید باقری نیا پس از تساوی در مقابل پیکان تهران با بیان این مطلب افزود: تیم پیکان  یک تیم بسیار پرمهره و با تجربه است اما در مقابل  تیم ما از 7 بازیکنان لیگ یکی در زمین استفاده کرد  و من امیدوارم در آینده ای نه چندان دور این بازیکنان از هماهنگی و تجربه بیشتری برخوردار شوند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان پیکان را تیمی پرقدرت دانست و افزود: با توجه به اینکه در خارج از خانه بازی می کردیم  باید از دروازه خودمان به خوبی حراست می کردیم و اجازه نفوذ به حریف را نمی دادیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی شناخته بودیم و تلاش کردیم تا اجازه ندهیم این تیم ما را شکست دهد.

باقری نیا در پاسخ به این سئوال که آیا در هفته گذشته مسائل حاشیه ای و درگیری در تیم شما وجود داشته که تمرینات خود را در شهر اهواز انجام داده اید گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و ما با توجه به اینکه چند بازی فشرده در چند هفته آتی خواهیم داشت و مسافت اهواز تا مسجد سلیمان 160 کیلومتر است و ما برای اینکه بازیکنانمان این مسافت را طی نکنند و خستگی در ساق هایشان نباشند ترجیج دادیم که تمرینات خود را در اهواز انجام دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سئوال که گفته شده است بازیکنان شما مرتبا خود را بر روی زمین انداخت و وقت کشی کرده اند ، گفت: به نظر من چنین اتفاقی هرگز نیفتاد. داور در نیمه اول یک دقیقه و در نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه گرفت پس فکر می کنم که ما بدنبال وقت کشی نبوده و تنها به کسب سه امتیاز در این دیدار فکر می کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    وقتی در جاج جهانی یک کمک داور پرچم به دست هم ندشتیم دیگه باید فهمید که وضعیت داوری فوتبال چقدر نزول داشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس