کد خبر 337785
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: مشکل کارت پایان خدمت علی حمودی هم مثل مشکل حسین ماهینی بود که حل شد.

به گزارش مشرق، مهرزاد خلیلیان در خصوص آخرین وضعیت احسان حاج‌صفی و اینکه گفته می‌شود او به زودی از سپاهان جدا خواهد شد، گفت: البته هنوز چیزی مشخص نیست اما فکر نمی‌کنم حاج‌صفی مقابل فولاد برای ما بازی کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود حاج‌صفی بعد از بازی با نفت تهران دیگر در تمرینات سپاهان حاضر نشده، تصریح کرد: بله این موضوع صحت دارد و حاج‌صفی دیگر در تمرینات حاضر نشد و آن هم به این دلیل بوده که این بازیکن به دنبال بررسی کارهایش بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه چگونه مشکل علی حمودی برطرف شد و او در لیگ برتر بازی کرد، اظهار داشت: درباره حمودی هم همان اشتباهی انجام شده بود که درباره ماهینی و خیلی‌های دیگر انجام شد. طبق اعلام سازمان نظام وظیفه فقط دو بازیکن به صورت قطعی نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و چون بقیه خلافی نکردند و یا اتهام‌شان اثبات نشد مشکلی برای بازی کردن ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که حمودی خلاف نکرده بود یا اثبات نشد هم افزود: حمودی نه خلافی کرد و نه چیزی اثبات شد.

خلیلیان درباره دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان هم گفت: این بازی هم مثل همه بازی‌هاست و توپ گرد و زمین مستطیل مشخص می‌کند که چه اتفاقاتی در زمین رخ خواهد داد. بازیکنان برای نتیجه گرفتن هزار تب می‌کنند و به نظرم از الان برای قضاوت زود است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان در بازی مقابل نفت تهران غرور داشتند که شکست سنگینی خوردند،‌افزود: شاید غرور هم داشتند اما نه! من در رختکن بودم و دیدم بازیکنان ما اهل غرور نیستند اما چند مسئله در رقم خوردن آن نتیجه تأثیر داشت که می‌توانم به نبودن شجاع خلیل‌زاده،‌آسیب‌دیدگی شهاب گردان و میزبانی نفت تهران اشاره کنم و همه اینها دست به دست هم داد تا عدم دقت بازیکنان ما باعث شود این نتیجه به دست بیاید.

وی درباره اینکه برای رفع مشکل محرومیت شجاع خلیل زاده چه کاری انجام داده شده،‌ ادامه داد:‌ امروز از فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و خود من شخصا این مسئله را پیگیری می‌کنم.

خلیلیان در پایان درباره اینکه گفته می‌شود شخصی با نام محرم نویدکیا با شبکه «آی‌فیلم» تماس گرفته و از پخش سریال پژمان تشکر کرده،‌ پژمان جمشیدی را الگوی خودش معرفی کرده و خواهان پخش سریال دزد و پلیس و دودکش شده هم افزود: صددرصد مشخص است که این شخص محرم نویدکیا نبوده و او با شبکه آی‌فیلم تماس نگرفته است! ما کمبودی برای این نداریم که خودمان را بخواهیم اینگونه نشان دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس