کد خبر 342341
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

مدافع تیم‌ملی ایران و باشگاه سپاهان گفت: در نیم‌فصل شانسم را دوباره امتحان می‌کنم.

به گزارش مشرق، پس از خروج بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد از فوتبال حرفه‌ای انگلستان، احسان حاج‌صفی یکی از امیدهای جدی فوتبال ایران برای حضور در فوتبال این کشور بود. با این حال به توافق نرسیدن حاج‌صفی برای عقد قرارداد با فولام باعث شد تا تعداد لژیونرهای ایرانی در اروپا همچنان محدود باقی بماند. او از دلایل انجام نشدن این انتقال صحبت کرده است:

- چیزی نمانده بود تا به عنوان یکی از لژیونرهای ایرانی راهی اروپا شوی. چه شد که رفتنت به فولام منتفی شد؟

همه‌چیز بین من و باشگاه فولام به بهترین شکل پیش رفت. وقتی توافق بین ما حاصل شد تنها مساله این بود که طبق قانون کار کشور انگلیس من ۷۵درصد بازی‌های ملی را در کشورم انجام داده باشم که خوشبختانه این مشکل را نداشتم و می‌توانستم با فولام قرارداد ببندم اما از شانس بد من فقط انجام یک کار باقی مانده بود که آن هم در آخرین روز نقل و انتقالات اروپا حل شد و دیگر زمان از دست رفته بود. پس از آن من فرصت مذاکره با تیم دیگری را هم نداشتم و قسمت این بود که به اصفهان برگردم. تعدادی از بازیکنان ما از چند تیم پیشنهاد داشتند اما من فقط از فولام پیشنهاد داشتم و در ‌‌نهایت همه‌چیز منتفی شد. من در تست پزشکی هم کاملا موفق بودم.

- حقیقت دارد که باشگاه سپاهان در راه رفتن تو به فولام کارشکنی کرد؟

اصلا چنین اتفاقی رخ نداد. باشگاه فولام قرارداد من را به باشگاه سپاهان ارسال کرد و سپاهانی‌ها هم کارهای لازم را انجام دادند. مشکل من سر یک موضوع کوچک اداری بود که در وقت لازم انجام نشد و همین باعث شد روال عادی کارم طی نشود.

- اینکه نتوانستی لژیونر شوی در روحیه‌ات تاثیر داشته؟

بله؛ واقعا خیلی ناراحت شدم، چون جام‌جهانی ویترین خوبی برای من بود اما ناامید نیستم. لژیونر شدن آرزوی هر فوتبالیستی است و کسی دلش نمی‌خواهد فقط در کشور خودش فوتبال بازی کند. امسال قسمتم نشد لژیونر شوم اما در نیم‌فصل که نقل و انتقالات اروپا چند روزی باز می‌شود می‌توانم باز هم شانسم را امتحان کنم. اگر هم در نیم‌فصل نشد که تا سال آینده در خدمت سپاهان می‌مانم و بعد لژیونر می‌شوم.

- درباره سپاهان صحبت کنیم. مثل سه فصل گذشته، سه بازی اول را خوب شروع کردید اما در ادامه با افتی عجیب روبرو شدید. به نظرت دلیل این اتفاق چیست؟

خودمان هم از این وضعیت متعجیم! ما در سه هفته ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی گرفتیم و همه نگاه‌ها معطوف به سپاهان شد که چقدر این تیم مهره‌های خوبی گرفته و زیبا بازی می‌کند. دقیقا پارسال هم همین اتفاقات و بحث‌ها رخ داد. به نظر من که هم پارسال و هم امسال چشم خوردیم و باید یک قربانی بزرگ بکشیم! شاید هم سپاهان طلسم شده که همینطور پی در پی بدشانسی می‌آورد. چند هفته است که محروم و مصدومان زیادی داریم. خلیل‌زاده و عقیلی محروم بودند و نویدکیا را هم در اختیار نداشتیم اما دوباره جنس‌مان دارد جور می‌شود و مشکلات برطرف خواهند شد. ما واقعا تیم خوبی داریم و می‌توانیم به روزهای اوجمان برگردیم؛ البته اگر بدشانسی‌ها دست از سرمان بردارند.

- فکر می‌کنی این بدشانسی‌هایی که می‌گویی تا کی ادامه داشته باشد؟ چون با ادامه این روند از صدر دور می‌شوید.

دقیقا همینطور است. بازی با پدیده برای ما حکم بازگشت به جمع مدعیان را دارد. به نظر من هرطور که شده باید پدیده را در مشهد شکست دهیم. ما در مشهد محکوم به برد هستیم و هرطور شده باید سه امتیاز را بگیریم. البته بازی بسیار سختی است، چون پدیده‌ای‌ها با نتایج خوبی که گرفته‌اند روحیه بالایی دارند و به شکست دادن سپاهان فکر می‌کنند اما ما نباید در این دیدار امتیاز از دست بدهیم چون بسیار حساس است. امیدوارم با برد در مشهد به شرایط ایده‌آل برگردیم و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

- این روز‌ها صحبت از رفتن کی‌روش است. نظرت در این باره چیست؟

این شرایط بسیار نگران‌کننده است. من هم مثل همه بازیکنان تیم ملی و مردم دوست دارم کی‌روش بماند. با احترام به تمام مربیانی که شانس حضور در تیم ملی را پس از کی‌روش دارند اما من او را بهترین گزینه برای تیم ملی می‌دانم؛ چون نزدیک به سه سال است کنار ما حضور دارد و نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی می‌شناسد. امیدوارم کی‌روش در ایران بماند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس