کد خبر 333771
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

هزاران مسجدسلیمانی با حضور بر کوه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق می‌کردند به شدت از سرمربی تیم انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، تیم نفت مسجدسلیمان در دومین روز از هفته دوم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد به مصاف تیم پدیده مشهد رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم شد.

در این بازی تیم نفت مسجدسلیمان با یک بازی ضعیف اعتراض هزاران هوادار را که بر کوه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد تیم خود را تشویق می‌کردند را در پی داشت.

دومین کارت زرد بازی تیم نفت مسجدسلیمان با پدیده را نیز عباس محمدرضایی بازیکن شماره 77 تیم پدیده از سوی داور دریافت کرد.

وقت کشی بازیکنان تیم پدیده کاملا مشهود بود که این کار پس از به ثمر رسیدن نخستین گل این تیم آغاز شد.

نه پرسپولیس نه اس اس فقط نفت m. i. s از دیگر شعارهایی که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در بر کوه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد در تشویق تیم خود سر می‌دادند.

شماره 25 میلاد سلیمان فلاح در دقیقه 68 به جای فرزاد سلیمانی از تیم نفت مسجدسلیمان به میدان مسابقه آمد.

همچنین یونس شاکری زننده تک گل این بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و حسین کیانی به جای وی در ترکیب تیم پدیده قرار گرفت.

هواداران تیم نفت مسجدسلیمان همچنان تیم خود را در اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد تشویق می‌کنند و از بازیکنان می‌خواهند که گل بزنند.

آخرین تعویض تیم نفت مسجدسلیمان نیز از سوی عبدالمجید باقری نیا سرمربی این تیم در دقیقه 74 انجام شد و حسین مالکی 28 ساله از زمین خارج و احسان عبدی وارد شد.

بازی تیم نفت مسجدسلیمان باعث ناراحتی هواداران این تیم شد به طوری که یک صدا از باقری نیا می‌خواستند این تیم را‌‌ رها کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس