کد خبر 333614
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران علت شکست تیمش مقابل راه‌آهن را موقعیت‌سوزی بازیکنانش دانست.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از شکست مقابل راه‌آهن گفت: ابتدا به راه‌آهنی‌ها تبریک می‌گویم که این 3 امتیاز را به دست آوردند. بازی پایاپایی بود و حتی ما چندین موقعیت را در نیمه اول از دست دادیم که همین موقعیت‌سوزی‌ها به نفت آسیب زد. در کل فوتبال خوبی بود اما راه‌آهن برخلاف جریان بازی به گل دوم رسید.

وی ادامه داد: گل منوچهری بسیار زیبا بود و کلا 2 هفته است که ما گل‌های زیبا دریافت می‌کنیم. مثل گل منوچهری را آخرین بار 17 سال پیش خودم به پاس زدم. این گل از آن صحنه‌هایی بود که توپ به خوبی روی پای مهاجم جفت و جور می‌شود. در مجموع ما باید تمرین کنیم و نقاط ضعف خود را برای بازی هفته آینده برابر استقالل خوزستان بپوشانیم. نفت تیم جوانی است که به زمان احتیاج دارد.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد دریافت گل در دقیقه 94، خاطرنشان کرد: وقتی گلی می‌زنیم و یا گلی می‌خوریم همه تیم در آن شریک هستند. فکر می‌کنم بعد از گل مساوی خودمان باید از بیرون زمین بازی را بیشتر مدیریت می‌کردیم. بالاخره نفت تیم کم سن و سالی است که به مدیریت بیشتری احتیاج دارد. در کل از روند تیمم راضی هستم چون در همان نیمه اول می‌توانستیم 3 گل به راه‌آهن بزنیم. باز هم تاکید می‌کنم تیم ما به علت جوانی به زمان بیشتری نیاز  دارد و باید بیشتر کار کند و در مجموع بعد از گل تساوی از طرف نیمکت باید مدیریت بهتری صورت می‌گرفت. باز هم تاکید می‌کنم که گل منوچهری از آن گل‌های چند سال یک‌بار بود، هر چند نمی‌خواهم ارزش برد راه‌آهن را کم کنم. ما از حالا به بعد به بازی با استقلال خوزستان فکر می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس