کد خبر 332250
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری از هرگونه نظارت شورا بر پرونده‌های قضایی شهرداری استقبال می کند گفت: آمادگی ارائه گزارش درباره پرونده های حقوقی شهرداری را به شورا داریم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، نادر نوروزی مدیرکل حقوقی شهرداری تهران، با بیان این که از هرگونه نظارت اعضای شورای شهر از پرونده های قضایی استقبال می کند گفت:اعضای شورای شهر تهران وظیفه نظارت بر تمامی فعالیت های اجرایی شهر را دارند ومانیزازپیشنهاد نظارت بر پروند های قضایی استقبال میکنیم .

وی با بیان این که هر زمان اعضای شورای شهر بخواهند گزارشی از پرونده های حقوقی شهرداری به شورا ارائه می شود گفت: پرونده های قضایی شهرداری با اجرای طرح های ویژه  نسبت به گذشته کاهش داشته است .

نوروزی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت شکایت شهرداری تهران از سفارت انگلیس گفت: این شکایت همچنان در حال پیگیری است هرچند بخشی از شکایت منجر به حکم و خلع ید شده است و باقی پرونده در حال رسیدگی است .

چندی پیش احمد حکیمی پور عضو شورای شهر تهران درخواست کرده بود برای حفظ حقوق شهروندان یک عضو شورای شهر نیز در جریان پرونده های قضایی شهرداری باشد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس