کد خبر 329019
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

سرمربی تیم ملی ایران گفت: تمام برنامه‌های لیگ، تیم ملی و جام حذفی برای فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را بررسی و بهترین راهکارها را انتخاب کردیم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از جلسه با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه‌ای را پشت سر گذاشتیم که در آن تمام برنامه‌های لیگ، تیم ملی و جام حذفی برای فصل 2014-2015 را بررسی و بهترین راهکارها را انتخاب کردیم.

وی افزود: طبق تجربه 3 سال گذشته به نتایجی رسیدیم که تاج آنها را اعلام می‌کند و من از زحمات تاج و بهروان برای همکاری در این زمینه تشکر می‌کنم.

کی‌روش درباره تمدید قراردادش خاطرنشان کرد: در حال کار کردن روی قراردادم هستم. من تا 31 جولای (9 مرداد) با فدراسیون قرارداد دارم و فقط این را می‌توانم بگویم که برنامه‌های لیگ را بررسی کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. من مهم نیستم و آنچه اهمیت دارد، مردم و آینده فوتبال ایران است.

سرمربی تیم ملی گفت: برنامه‌های تیم ملی برای جام ملت‌های 2015 آسیا مورد بررسی قرار گرفت و اکنون فقط این را می‌توانم بگویم.

به گزارش مشرق، در حالی که مهدی تاج و کارلوس کی‌روش جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار کردند و سپس پاسخگوی خبرنگاران شدند اما این دو بار دیگر به فدراسیون بازگشتند و به نظر می‌رسد جلسه این دو همچنان ادامه داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس